Logodiatrofis.gr
Ψυχολογία

Ύπνος: 3 οφέλη που έχει στην ψυχολογία σας

ύπνος

Κι όμως ο ύπνος μας ανεβάζει ψυχολογικά!

Ύπνος: Σε όλους μας λείπει και όλοι τον αγαπάμε. 6,7 ή 8 ώρες την ημέρα, ανάλογα με τον οργανισμό, είναι απαραίτητες ώστε να νιώθουμε ευεξία και να είμαστε υγιείς!

Τα οφέλη του ύπνου είναι τεράστια για τη σωματική μας υγεία για αυτό και δεν πρέπει να τον παραλείπουμε! Να όμως που ο ύπνος δεν δρα ευεργετικά μόνο στη σωματική υγεία αλλά και στην ψυχική. Πάμε να δούμε μαζί τα οφέλη του ύπνου στην ψυχολογία και ψυχική υγεία του ανθρώπου!

Πώς ο ύπνος μπορεί να ωφελήσει την ψυχική σας υγεία;

  1. Βελτιώνει την προσοχή σας. Δείτε το αντίστροφα. Δεν έχετε παρατηρήσει πολλές φορές πως όταν είστε άυπνοι δεν είστε το ίδιο αποτελεσματικοί στη δουλειά σας; Έχει να κάνει με το ότι δεν μπορείτε να εστιάσετε κάπου την προσοχή σας λόγω αυπνίας. Όταν μας λείπει ύπνος, δυσκολευόμαστε να λάβουμε και να επεξεργαστούμε τεράστιες ποσότητες πληροφοριών.
  2. Οξύνεται η μνήμη σας. Όλα τα στάδια σχηματισμού της μνήμης γίνονται κατά τη διάρκεια του ύπνου. Η απόκτηση μνήμης, η ενοποίηση μνήμης και η ανάκτηση μνήμης! Αν δεν κοιμηθείτε σωστά και δεν ολοκληρωθεί ομαλά η διαδικασία των σταδίων, σίγουρα το επόμενο πρωί δε θα θυμάστε όλα αυτά που πρέπει! 
  3. Μειώνει το στρες. Είναι λογικό και δεν χρειάζεται πολλές αναλύσεις. Όταν κοιμόμαστε το σώμασ μας ηρεμεί, το ίδιο και το μυαλό. Παύουν να μας απασχολούν όσα μας βασάνιζαν κατά τη διάρκεια της μέρας γιατί πολύ απλά κοιμόμαστε! Μια έρευνα από την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία ανέφερε επίσης ότι οι ενήλικες που κοιμόντουσαν λιγότερες από οκτώ ώρες κάθε νύχτα ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν συμπτώματα άγχους, από εκείνους που κοιμόντουσαν οκτώ ή περισσότερες ώρες.

Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε πως πρέπει να κοιμάστε περισσότερο; Θα κάνει καλό σε σώμα και πνεύμα!

Συντακτική ομάδα Bestofyou Team

Αρχική δημοσίευση στο bestofyou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ