Ειδήσεις

Έχω σωματότυπο αχλάδι. Θέλω να χάσω 5-6 κιλά επιπλέον μέχρι το καλοκαίρι.. Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...!

 
Ερώτηση: Είμαι 74 κιλά με ύψος 1.75. Παλαιότερα είχα χάσει πολλά κιλά, τώρα είμαι στάσιμη. Έχω σωματότυπο αχλάδι. Κάνω τρέξιμο καθημερινά πριν το πρωινό μόλις ξυπνήσω και 2-3 φορές τη βδομάδα ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Θέλω να χάσω 5-6 κιλά επιπλέον μέχρι το καλοκαίρι, πείτε μου κάποιες συμβουλές που μπορώ να ακολουθήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Απάντηση: Αγαπητή, κάποιες συμβουλές που θα βοηθήσουν στη επίτευξη του στόχου σου είναι:

  • Μικρά και συχνά γεύματα. Χώρισε τα γεύματα της ημέρας σου (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό, ενδιάμεσα) έτσι ώστε να μη μένει το στομάχι σου «κενό» για διάστημα μεγαλύτερο των 3-4 ωρών. Θα αυξήσουν το μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσουν να ελέγξεις την πείνα σου στα επόμενα γεύματα.
  • Κατανάλωνε μικρές μπουκιές και μάσα αργά. Το μήνυμα του κορεσμού για να σταλεί απ' τον εγκέφαλο χρειάζεται 20 λεπτά.
  • Απόφυγε την αυξημένη κατανάλωση νατρίου το οποίο ευθύνεται για πολλά προβλήματα υγείας αλλά και για τις κατακρατήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους κρατούν το δείκτη της ζυγαριάς σταθερό ή ακόμα και ανοδικό.
  • Πρόσθεσε μπαχαρικά, και φυσικά κανέλα, στα φαγητά σου. Θα βοηθήσουν να μειώσεις την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείς και θα αυξήσουν το μεταβολισμό σου!
  • Αύξησε την ποσότητα υγρών που καταναλώνεις. Στην καθημερινή σου υδάτωση, πέρα από το νερό, συμβάλλουν και το πράσινο τσάι, το ρόφημα κρόκου Κοζάνης, οι φυσικοί χυμοί, ο ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, το γάλα.
  • Επέλεξε αντί για λευκά, προϊόντα ολικής αλέσεως. Καστανό ρύζι, πλιγούρι, ζυμαρικά ολικής, ψωμί ολικής πολύσπορο, δημητριακά ολικής αλέσεως. Κρατούν σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα για μεγαλύτερο διάστημα, συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, δημιουργούν κορεσμό και σε κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα.
  • Εβδομαδιαία κατανάλωνε: 1 φορά ζυμαρικό, 1 φορά λαδερό, 2 φορές όσπριο, 1-2 φορές κοτόπουλο, 2 φορές ψάρι ή θαλασσινά και περίπου 2 φορές το μήνα κόκκινο κρέας.
  • Κάθε γεύμα σου να συνοδεύετε με σαλάτα από λαχανικά εποχής. Πέραν των βιταμινών που σου παρέχουν, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες ενισχύουν τον κορεσμό και σε βοηθούν να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού.
  • Συνέχισε σ' αυτούς τους ρυθμούς το πρόγραμμα εκ γύμνασης που χρησιμοποιείς.

Ιωάννα Βλάχου
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
v.iwanna(a)windowslive.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
 θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία