fbpx
Logodiatrofis.gr
Ο ειδικός απαντά...

Διαγνώστηκα πρόσφατα με αντίσταση στην ινσουλίνη και προδιαβήτη. Τί πρέπει να αλλάξω στην διατροφή

diagnwstika antistash insoulinh prodiavhth prepei allaksw

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου…

 

Είμαι 32 ετών, εχω ύψος 1.58 και ζυγίζω 51,7 κιλά. Διαγνώστηκα πρόσφατα με αντίσταση στην ινσουλίνη και προδιαβήτη οπότε ακολουθώ και φαρμακευτική αγωγή. Το πρόβλημα ειναι οτι εχω αρκετό κοιλιακό λίπος, που επιβαρύνει την αντίσταση στην ινσουλίνη. Παρ΄όλο που τρώω 5 γεύματα την ημέρα, γυμνάζομαι 2-3 φορές την εβδομάδα δεν βλέπω καμμία διαφορά. Τί πρέπει να αλλάξω στην διατροφή μου για να αποφύγω την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2; 

Η διατροφική προσέγγιση της ινσουλινοαντίστασης δεν διαφέρει πολύ από την υγιεινή διατροφή. 

Έτσι λοιπόν, για την καλύτερη ανταπόκριση στη δράση της ινσουλίνης, θα πρέπει κανείς να ακολουθεί ένα διαιτολόγιο το οποίο θα περιλαμβάνει καθημερινά πρωινό, 2 γεύματα (μεσημεριανό και βραδινό) με 2 ενδιάμεσα σνακ.

Συστήνεται να αποφεύγεις τα τρόφιμα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη (ζάχαρη, γλυκά, αναψυκτικά, λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά), τα ζωικά λιπαρά και τα τηγανητά, να προτίμησε τα προϊόντα ολικής άλεσης (δημητριακά/ζυμαρικά), τα φρούτα και λαχανικά σε επαρκείς ποσότητες, το ελαιόλαδο, τα ψάρια και τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών.

Τέλος, αύξηση στα τρόφιμα με ω-3 λιπαρά οξέα (π.χ. ψάρια, ξηροί καρποί) και μείωση στα κορεσμένα (κόκκινο κρέας) και trans λιπαρά (junk food) φαίνεται να βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

 Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,
θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον 
Διαιτολόγο – Διατροφολόγο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ