Ειδήσεις

Επτά βήματα για μια πιο υγιή καρδιά Διάφορα

Διαβάστε παρακάτω τα επτά βήματα για μια πιο υγιή καρδιά

 
Τα επτά βήματα είναι:

  • Άσκηση για τουλάχιστον 30 λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα, ώστε  να μειώσετε  τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, διαβήτη και εγκεφαλικό επεισόδιο.
  • Ελέγξτε τη χοληστερόλης σας. Η μείωση και ο έλεγχος  των επιπέδων της  χοληστερόλης στο αίμα  θα βοηθήσει στην πρόληψη της συσσώρευσης του λίπους στις αρτηρίες και στη μείωση του κινδύνου  για καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια.
  • Ακολουθήστε μια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά διατροφή, πλούσια σε φυτικές ίνες, που περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρι και κρέας χαμηλό σε λιπαρά.
  • Διαχειριστείτε την υψηλή αρτηριακή πίεση, η οποία είναι ένας παράγοντας κινδύνου για καρδιακή νόσο και εγκεφαλικό επεισόδιο. Διατηρώντας την πίεση του αίματος υπό έλεγχο μέσω της άσκησης και των φάρμακων θα  βοηθήσει ώστε να μειωθεί η φθορά στην καρδιά σας και σε άλλα όργανα.
  • Προσέξτε το βάρος σας. Η κεντρική παχυσαρκία σας θέτει σε μεγαλύτερο κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη και  υψηλή χοληστερόλη, γνωστοί παράγοντες κινδύνου για καρδιακή νόσο.  Ακόμη και μέτρια απώλεια βάρους μειώνει τον κίνδυνο από αυτά τα θέματα υγείας.
  • Διατηρήστε το σάκχαρό σας υπό έλεγχο μέσω της διατροφής και της άσκησης. Υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας θέτουν σε κίνδυνο για διαβήτη, ο οποίος  ενισχύει τις πιθανότητες καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Μην καπνίζετε.  Είναι το  καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την καρδιά σας  και την υγεία σας.

Δήμητρα Σταμούλη,
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam @ hotmail.com

Δείτε επίσης

29 Σεπτεμβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

29 Σεπτεμβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

Κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι άνθρωποι δείχνουν την υποστήριξή τους για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, οργανώνοντας τις  δικές  τους δραστηριότητες και εκδηλώσεις.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία