Logodiatrofis.gr
Παιδι

Ζητάει το παιδί σου συνέχεια γλυκό;

zitaei paidi synexeia glyko

Σου έχουμε την πιο θρεπτική λύση!

Είναι ευρέως γνωστό ότι η κατανάλωση γλυκών βλάπτει. Πιο σωστά θα έπρεπε να πούμε ότι αυτό που τελικά βλάπτει είναι η υπέρμετρη κατανάλωση κορεσμένου λίπους και ζάχαρης.

Καθότι, τα γλυκά περιέχουν σε αφθονία τόσο ζάχαρη, όσο και κορεσμένα λιπαρά, η αυξημένη κατανάλωσή τους συνδέεται τόσο με προβλήματα αύξησης του σωματικού βάρους, όσο και με την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη, καρδιαγγειακών νοσημάτων, τερηδόνας, φλεγμονών, αυξημένων επιπέδων χοληστερόλης και λιπιδίων στο αίμα.

Εάν βέβαια έχεις παιδιά ή συναναστρέφεσαι με αυτά, θα γνωρίζεις ήδη ότι το να τους απαγορεύσεις την κατανάλωση οποιουδήποτε γλυκού φαντάζει στο μυαλό τους σαν τιμωρία και ως γνωστόν οι τιμωρίες δε φέρνουν θετικά αποτελέσματα.

Θα σου πρότεινα λοιπόν, να εξηγήσεις στο παιδί με ειλικρίνεια το λόγο που δε χρειάζεται κανείς μας και όχι μόνον εκείνο, να καταναλώνει πολλά γλυκά.

Αντ’ αυτού μπορεί η κατανάλωσή τους να γίνεται με μέτρο, δηλαδή να περιορίζεται, αλλά όχι να απαγορεύεται και ταυτόχρονα να τους προτείνουμε πιο θρεπτικές εναλλακτικές.

Στο πλαίσιο αυτό, φτιάξε μαζί του γλυκές παραλλαγές… Τα παιδιά τρελαίνονται να δημιουργούν, αλλά τρελαίνονται εξίσου και για μπισκότα!

Χρησιμοποίησε την αγαπημένη τους λιχουδιά και δημιούργησε μαζί τους θρεπτικά, υγιεινά και light γλυκά!

Αρχικά, επίλεξε ανάμεσα σε εκείνα που έχουν λιγότερη ζάχαρη, αλλά δεν στερούνται θρεπτικών συστατικών!

Στο εμπόριο θα βρεις μπισκότα Μιράντα με 30% λιγότερη ζάχαρη, εμπλουτισμένα με βιταμίνες, σίδηρο και ασβέστιο.

Πρόσθεσέ τα:

  1. σε Smoothie μαζί με γάλα, φρέσκα φρούτα, μέλι και ταχίνι
  2. σε μπισκοτόκρεμες μαζί με φρέσκα φρούτα εποχής
  3. σε βάση για τσιζ-κέικ με γιαούρτι και μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
  4. ως βουτήματα στο πρωινό του γάλα
  5. σε μπάρες αντί για δημητριακά
  6. σε μπισκοτογλυκό ψυγείου προσθέτοντας μπανάνες και κακάο

Να θυμάσαι, πως δεν υπάρχουν επιβαρυντικά τρόφιμα, παρά μόνον επιβαρυντικές διατροφικές συνήθειες.

Η μύηση των παιδιών από νωρίς στις σωστές διατροφικές επιλογές είναι και εκείνη που θα δημιουργήσει τους υγιείς ενήλικες του μέλλοντος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ