Ειδήσεις

«Πως θα χάσω τα κιλά των εορτών…» | Θέμα εκπομπής «Στα Καλά Καθούμενα» (03/01/2016) Εποχιακά Θέματα

Δείτε αναλυτικά τις συμβουλές που μας έδωσε ο διατροφολόγος Δ.Γρηγοράκης

 

Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής:

Κάρτα Νο 1: Τώρα τι κάνουμε…

  • Επιπλέον Βάρος: 1,5 & 2 (Γυναίκες / άνδρες)
  • Λόγοι: Υπερφαγία, γλυκά, θερμιδογόνα γεύματα
  • Μείωση βάρους με ασφάλεια…
  • Διατροφικές προτεραιότητες του 2016

Κάρτα Νο 2: Βασικές προτεραιότητες…

  • Καλό πρωινό γεύμα: Δημητριακά ολικής αλέσεως - μας χορταίνουν και τρώμε λιγότερο στη συνέχεια της ημέρας
  • Σταθερές ώρες γευμάτων
  • Άφθονη ποσότητα νερού
  • Διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες / τροφές
  • Φυσική Άσκηση
  • Ρεαλιστικοί στόχοι…

Κάρτα Νο 3: Το Τop 10 των τροφίμων που μειώνουν την όρεξη

  • Ελιές
  • Καρυκεύματα
  • Καφές / πράσινο τσάι
  • Δημητριακά ολικής άλεσης εμπλουτισμένα με πρωτεΐνες. Ο συνδυασμός τους προκαλεί αίσθηση κορεσμού για αρκετές ώρες
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Μήλα
  • Όσπρια
  • Αυγό
  • Κρόκος Κοζάνης   
  • Καλά λιπαρά: Ξηροί καρποί, Αβοκάντο, Μαργαρίνη κλπ

Δείτε επίσης

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και όλοι αναζητάμε την ιδανική διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε τα κιλά μας σε φυσιολογικά επίπεδα και ταυτόχρονα να λαμβάνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής.!

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία