Logodiatrofis.gr
Γενικά Θέματα

Βιώσιμη Διατροφή: Fight FOOD wasting

Βιώσιμη Διατροφή: Fight FOOD wasting - FOOD wasting

Στο προηγούμενο άρθρο αναφερθήκαμε στο ενεργειακό αποτύπωμα και με ποιους τρόπους θα μπορούσε το κάθε νοικοκυριό να το μειώσει.

Παρόλ’ αυτά και η σπατάλη φαγητού “food wasting”  συνεισφέρει στην αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Καθώς όσο περισσότερα απορρίμματα παράγουμε τόσο περισσότερη διαδικασία & χρόνο απαιτείται για την “τακτοποίηση” αυτών.

Βιώσιμη Διατροφή: Fight FOOD wasting - FOOD wasting

15 τρόποι να αποφύγουμε το FOOD WASTING:

  1. Ψωνίζουμε έξυπνα ανάλογα με τις ανάγκες μας
  2. Ορθή αποθήκευση τροφίμων (πάντα σκόρδο, κρεμμύδι, πατάτες, τομάτες, αγγούρια σε θερμοκρασία δωματίου.)
    (Ποτέ τρόφιμα μαζί με μπανάνες , αβοκάντο ,ντομάτες, ροδάκινα και πράσινα κρεμμύδια καθώς παράγουν αιθυλένιο) ,αέριο το οποίο ενισχύει την ωρίμανση των τροφίμων.
  3. Μαθαίνουμε να συντηρούμε ( κονσερβοποίηση, τουρσί, αποξήρανση , ζύμωση)
  4. Δεν υπάρχει τελειότητα στην φύση ( δεν απορρίπτουμε κανένα φρούτο & λαχανικό με βάση την εμφάνιση του) * γενικά στην ζωή.
  5. Οργανώνουμε το ψυγείο μας & έχουμε ορατότητα σε όλα τα τρόφιμα.
  6. Σώζουμε τα περισσεύματα
  7. Τρώμε τις φλούδες από τα φρούτα ,δεν πετάμε τίποτα
  8. Δεν πετάμε τον κρόκο των αυγών (τον συντηρούμε για κάποια άλλη χρήση
  9. Σώζουμε τους σπόρους ( π.χ. κολοκύθα)
  10. Φτιάχνουμε σούπες & smoothies  με τα περισσεύματα ή με τα τρόφιμα που είναι πιο ώριμα
  11. Σερβίρουμε ορθά τις μερίδες
  12. Κατανοούμε καλύτερα τις ενδείξεις λήξεις και παραγωγή
  13. Παίρνουμε μεσημεριανό μαζί μας (οικονομία και μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα)
  14. Γινόμαστε δημιουργικοί στην κουζίνα
  15. Φτιάχνουμε καλλυντικά από φυσικά προϊόντα.

Διάβασε την συνέχεια για την Βιώσιμη Διατροφή ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ