Το βάρος μου αυξάνεται, χωρίς να έχουν αλλάξει οι διατροφικές μου συνήθειες Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση:  Γεια σας. Έχω ύψος 1,65 και το βάρος μου είναι 54-55kg τον τελευταίο χρόνο. Εδώ και δύο χρόνια, αν δεν πάρω φαρμακευτική αγωγή δεν έχω σταθερή περίοδο, λόγω ορμονικών προβλημάτων. Το βάρος μου αυξάνεται μόνο του μέρα με τη μέρα, χωρίς να έχουν αλλάξει οι διατροφικές μου συνήθειες. Πριν από 1-2 χρόνια ήμουν 50-52kg. Έχω επισκεφθεί Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, κάνω μια πολύ μετρημένη δίαιτα, αλλά το βάρος μου δεν έχει αλλάξει. Θα ήθελα και τη δική σας γνώμη.

Απάντηση: Καλησπέρα σας,

Οι  φαρμακευτικές αγωγές που δίνονται για ορμονικά προβλήματα δεν έχουν θερμίδες και η περιεκτικότητά τους σε οιστρογόνα είναι χαμηλή, γι’ αυτό και δεν προσθέτουν μόνιμα κιλά.

H όποια αλλαγή στο βάρος παρατηρείται τους πρώτους μήνες της λήψης τους και οφείλεται στην αυξημένη κατακράτηση νερού ή στη μεγαλύτερη όρεξη, αλλά και στο γεγονός ότι πολλές γυναίκες ξεκινούν το χάπι την περίοδο που συμπίπτει με γενικότερες αλλαγές στο σώμα τους, άρα και στο βάρος τους.

Ωστόσο το βάρος σας είναι φυσιολογικό καθώς έχετε Δείκτη μάζας σώματος 20,2Kg/m2 (με όρια 18,5-25) και το ιδανικό σας βάρος αναλογικά με το ύψος σας είναι τα 57 κιλά. H περίπτωση να έχει επηρεαστεί ο μεταβολισμός  σας από την φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνετε είναι εξαιρετικά σπάνια αλλά καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον  γυναικολόγο σας μήπως χρειάζεται να κάνετε κάποια αλλαγή στην φαρμακευτική σας αγωγή.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία