Logodiatrofis.gr
Ο ειδικός απαντά...

Τρώω μόνο μια φορά, το βράδυ

Τρώω μόνο μια φορά, το βράδυ

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου…

Θα μπορεσετε σας παρακαλω να μου προτεινετε ενα διατροφολογιο (πιλοτο), για τον συζυγο που ειναι 40 ετων και ζυγιζει 110 κιλα ( δεν τρωει ψαρι – κ τρωει μονο μια φορα – το βραδυ !!!!!!!! ).

Το γεγονός ότι ο σύζυγός σας τρέφεται μόνο μια φορά την ημέρα και κυρίως το βράδυ δεν βοηθάει στην απώλεια βάρους, διότι τα γεύματα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερα και μικρότερα, παρόλα αυτά παρακάτω δίνονται κάποια tips που θα σας βοηθήσουν.

 Διατροφικές συμβουλές, για απώλεια βάρους:

  1. Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  2. Μην μένεις νηστικός πάνω από 3 ώρες.
  3. Μείωσε το αλάτι στη μαγειρική σου, διότι προκαλεί κατακράτηση υγρών, φούσκωμα και συσσώρευση λίπους.
  4. Προτίμησε τα γεύματα σου να συνοδεύονται πάντα από σαλάτα εποχής και ξεκίνα πάντα από αυτή, ώστε να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα από το κυρίως γεύμα.
  5. Ενυδατώσου σωστά. Κατανάλωσε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά.
  6. Κράτησε σταθερές ώρες φαγητού έτσι ώστε να συνηθίζει το σώμα και να μην ζητά φαγητό ακατάλληλες ώρες!
  7. Απόφυγε την κατανάλωση ζάχαρης.
  8. Κατανάλωσε προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και στην δέσμευση του λίπους.
  9. Κατανάλωσε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά.
  10. Πρόσθεσε στην διατροφή σου το πράσινο τσάι. Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου.
  11. Γυμνάσου! Ακόμη και αν δεν μπορείς να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείς πολύ εύκολα να γυμναστείς στο σπίτι ή ακόμη και να περπατήσεις. Συνίσταται τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα άσκησης.
  12. Κοιμήσου τουλάχιστον 8 ώρες. Η στέρηση ύπνου φαίνεται να αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την εμφάνιση παχυσαρκίας.
  13. Μην αγχώνεσαι. Το άγχος “μπλοκάρει” τον μεταβολισμό μας και μπορεί ακόμη και να μας προσθέσει κιλά!

Βρείτε ΕΔΩ ένα Πρότυπο Πρόγραμμα Διατροφής!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ