Ειδήσεις

Πεπόνι | Ένα από τα πιο δροσερά φρούτα του καλοκαιριού Τροφογνωσία

Τα πεπόνια είναι χαμηλά σε θερμίδες, μόλις 64 θερμίδες το ένα φλιτζάνι

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα όπως:

1. Βιταμίνη C

Είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη συντήρηση όλων των ιστών του σώματος. Βοηθά στην επούλωση των τραυμάτων  και στην υγεία των οστών και των δοντιών . Οι ενήλικες θα πρέπει να λαμβάνουν 90 mg ανά ημέρα

 Ένα 1 φλιτζάνι πεπόνι παρέχει 65 mg βιταμίνης C.

2. Η βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α είναι σημαντική για υγιή δόντια, δέρμα και οστά. Βοηθά το σύστημα της όρασης  προωθώντας την  υγεία του αμφιβληστροειδούς. Η ανεπαρκής βιταμίνης Α μπορεί να οδηγήσει σε κακή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, με περισσότερο από 25% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε ένα 1 φλιτζάνι.

3. Κάλιο

Το κάλιο είναι ένα σημαντικό ιχνοστοιχείο  για τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς . Η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων καλίου στη διατροφή σας μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση καθώς και τη μείωση των επιπτώσεων των τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο . Οι ενήλικες θα πρέπει να λαμβάνουν 4.700 mg καλίου ανά ημέρα .

Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα καλίου, με 473 mg σε 1 φλιτζάνι.

Νάσια Μπούνταλη
Φοιτ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
nasia_budali @ yahoo.gr

Δείτε επίσης

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ή διαιτητικές ίνες θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας. Διέρχονται από τον οργανισμό μας φτάνοντας στο παχύ έντερο, δίχως να απορροφώνται ή να πέπτονται και αυτό τις καθιστά τόσο σημαντικές.!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Ο χαλβάς προέρχεται από την αραβική λέξη hulw, που σημαίνει γλυκό και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη νηστεία, μιας και είναι πλούσιος σε σημαντικά θρεπτικά συστατικά (ασβέστιο, πρωτεΐνη), που ο οργανισμός στερείται λόγω αποχής από  τρόφιμα όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά.!

Το σουσάμι στη ζωή μας

Το σουσάμι στη ζωή μας

Μια τροφή, η οποία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην μείωση της υπέρτασης φαίνεται να είναι το σουσάμι.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία