Ειδήσεις

Τροφές που μας κρατάνε ενυδατωμένους Εποχιακά Θέματα

Σύμφωνα με ένα παλιό κανόνα θα έπρεπε να πίνουμε καθημερινά 8 ποτήρια νερό.

Επειδή αυτό ακούγεται υπερβολικό για μερικούς, στη πραγματικότητα δεν χρειάζονται 8 ποτήρια νερού αφού το 20% των ημερήσιων αναγκών μπορούμε να το προσλάβουμε μέσα από τα φρούτα και τα λαχανικά.

Ορίστε οι 12 σούπερ ενυδατικές τροφές που 90% και πάνω αποτελούνται από νερό !!

  1.  Αγγούρι: 96.7%. Έχει το υψηλότερο ποσοστό νερού από κάθε άλλη τροφή.
  2. Μαρούλι ( iceberg ): 95,6%. Αυτό τραγανό είδος μαρουλιού περιέχει την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό οπό ότι η λάλα και τα άλλα είδη μαρουλιού.
  3. Σέλερι: 95,4%. Το σέλερι περιέχει μόλις 6 θερμίδες η μια φύτρα. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και περιέχει βιταμίνη Α, C και Κ.
  4. Ραπανάκια: 95,3% νερό. Τα ραπανάκια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως κατεχίνες που βρίσκονται επίσης και στο πράσινο τσάι.
  5. Ντομάτα: 94,5 % νερό. Το καλύτερο συνοδευτικό σνακ πλούσιο σε νερό και λικοπένιο.
  6. Πιπεριές: 93,9% νερό. Όλα τα είδη πιπεριάς είναι πλούσια σε νερό και αντιοξειδωτικά.
  7. Κουνουπίδι: 92,1% νερό. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά που βοηθάνε στη μείωση της χοληστερόλης καθώς και περιέχουν αντικαρκινικές ιδιότητες.
  8. Καρπούζι: 91,5% νερό. Το καρπούζι όπως και το πεπόνι είναι πλούσια σε νερό, λυκοπένιο και αντιοξειδωτικά. Το καρπούζι για τη ακρίβεια περιέχει περισσότερο λυκοπένιο από ότι η ντομάτα! Μια φέτα καρπούζι περιέχει 12 mg ενώ μια μέτρια ντομάτα  3mg λικοπένιο.
  9. Σπανάκι: 91,4%. Το σπανάκι, εκτός από νερό, είναι επίσης πλούσιο σε λουτεϊνη, κάλιο, φυτικές ίνες και φολικό οξύ καθώς και μια μόλις κούπα σπανάκι περιέχει το 15% της ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Ε η οποία είναι απαραίτητη για τη καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών.
  10. Φράουλες; 91% νερό. Oι φράουλες είναι πλούσιες σε φλαβονοειδή τα οποία έχουν αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες! Αποτελούν το ιδανικό φυσικό  γλυκαντικό  που προστίθεται  στο γιαούρτι για ένα απολαυστικό και υγιεινό  σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και υδατάνθρακες.
  11. Μπρόκολο: 90, 7% νερό. Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε κάλιο, βιταμίνη Α, βιταμίνη C καθώς και είναι σημαντική πηγή σουλφοραφάνης, ένωση που προλαμβάνει τον καρκίνο.
  12. Γκρέιπφρουτ: 90,5% νερό. Το γκρείπφρουτ μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και βοηθάει στη απώλεια βάρους επιταχύνοντάς την καύση του λίπους,  καθώς και βοηθάει στη εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα.

Νάσια Μπούνταλη
Φοιτ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
nasia_budali @ yahoo.gr

Δείτε επίσης

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Καθημερινά ο οργανισμός μας εκτίθεται σε χιλιάδες χημικές ουσίες, είτε από το περιβάλλον (υπεριώδης ακτινοβολία,  μόλυνση, παθητικό κάπνισμα και απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας), είτε μέσω της διατροφής μας (αλκοόλ, συντηρητικά, ζάχαρη, υδρογονωμένα λίπη, αντιβιοτικά του κρέατος και φυτοφάρμακα στα φρούτα και τα λαχανικά). !

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Παραμονή πρωτοχρονιάς και μόλις ο νέος χρόνος ανοίξει τις πύλες του, στο κατώφλι όλων των νοικοκυριών σπάμε ένα ρόδι για να κυλήσει η χρονιά γεμάτη υγεία και καλοτυχία.  !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία