Logodiatrofis.gr
Εποχιακά Θέματα

Θαλάσσια σπορ: Με ποιο θα χάσεις περισσότερες θερμίδες και τι μπορείς να κάνεις στη θάλασσα

Θαλάσσια σπορ, θερμίδες

Με αυτά τα θαλάσσια σπορ θα χάσεις περισσότερες θερμίδες!

Τα θαλάσσια σπορ είναι μία από τις καλύτερες επιλογές για να χάσετε άμεσα βάρος και να ενδυναμώσετε το σώμα σας, ενώ παράλληλα θα περάσετε ευχάριστα το χρόνο σας στην παραλία.

Εκμεταλλευτείτε λοιπόν την εξόρμησή σας στη θάλασσα και ανακαλύψτε το θαλάσσιο σπορ που σας ταιριάζει. Υπάρχουν εξάλλου πολλά διαφορετικά θαλάσσια σπορ και δραστηριότητες για να διαλέξετε.

Σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, οι αθλητικές δραστηριότητες στη θάλασσα δίνουν το «παρών» και εσείς θα δώσετε ραντεβού με την αδρεναλίνη.

Θαλάσσια σπορ: Τι μπορείτε να κάνετε στη θάλασσα και πόσες θερμίδες θα κάψετε.

Κολύμπι

Είναι ο ιδανικός τρόπος για να χάσετε βάρος και να αυξήσετε τη μυική σας μάζα, καθώς το κολύμπι πετυχαίνει συνολική εκγύμναση του σώματος. Παράλληλα, βοηθά στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και στη σωστή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν μέχρι και τις 450 στα 30 λεπτά, ανάλογα βέβαια και με το στυλ που κολυμπάτε.

Surf

Δε χρειάζεται να είστε ειδικοί και να «δαμάζετε» τα κύματα, ακόμη και το παιχνίδι με τη σανίδα, δηλαδή το να προσπαθείτε να ανεβείτε στη σανίδα και να σταθείτε όρθιοι αρκεί για να κάψετε μπόλικες θερμίδες και να αυξήσετε τους παλμούς της καρδιάς.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν τις 250.

Windsurfing

Πρόκειται για αερόβια και ισοτονική προπόνηση με ελεγχόμενη σύσπαση των μυών για μεγάλη χρονική διάρκεια, η οποία γυμνάζει ουσιαστικά όλο το σώμα, ενώ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στους κοιλιακούς που θα σας σταθεροποιήσουν επάνω στη σανίδα, αλλά και στα πόδια.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν τις 270.

Κανό

Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του αθλήματος είναι πως δε χρειάζεται να έχετε ιδιαίτερες ικανότητες για να το δοκιμάσετε. Με το κανό θα γυμνάσετε χέρια, πλάτη και κοιλιακούς, αλλά και το καρδιαγγειακό και το αναπνευστικό σύστημα.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν τις 220.

Σκι στο νερό

Εκτός από εξαιρετική μυϊκή ενδυνάμωση στα χέρια και στα πόδια, το θαλάσσιο σκι θεωρείται ένα άθλημα που φτιάχνει τη διάθεση.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν τις 190.

Υποβρύχια κολύμβηση

Βουτώντας με μάσκα και αναπνευστήρα, απολαμβάνετε όσα συμβαίνουν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας γυμνάζοντας ταυτόχρονα το σώμα σας και κυρίως τα πόδια, εφόσον χρησιμοποιείτε τα βατραχοπέδιλα. Είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να κολυμπήσετε περισσότερη ώρα χωρίς να βαρεθείτε.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν τις 150.

Ποδήλατο θαλάσσης

Ένας ευχάριστος τρόπος να γυμναστείτε αλλά και να χαρείτε την θάλασσα είναι το θαλάσσιο ποδήλατο. Αποτελεί ιδανική άσκηση για παρέα και δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη τεχνική. Με το θαλάσσιο ποδήλατο γυμνάζονται κυρίως τα πόδια.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν μέχρι και τις 120.

Φρίσμπι

Το φρίσμπι δεν είναι απλώς ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, αλλά και μία πολύ καλή άσκηση για όλο το σώμα.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν μέχρι και τις 100.

Ρακέτες

Ίσως το πιο δημοφιλές παιχνίδι εκτός νερού στην άμμο. Στόχος του παιχνιδιού, να μην πέσει το κίτρινο μπαλάκι κάτω. Αυτό όμως δεν είναι εφικτό, με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετό κυνηγητό της κίτρινης μπάλας μέσα και έξω από τον νερό. Έτσι, οι ρακέτες γίνονται μια ιδανική άσκηση για όλο το σώμα αλλά και την καρδιά.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν μέχρι και τις 160.

Sup

Το κουπί σε όρθια θέση πάνω στη σανίδα έχει γίνει πολύ δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, καθώς είναι μια άσκηση που μπορείτε να δοκιμάσετε χωρίς να έχετε εμπειρία, είναι εξαιρετικά διασκεδαστική και γυμνάζει όλο το σώμα.

Οι θερμίδες που θα κάψετε φτάνουν μέχρι και τις 160.

Συντάκτης: Χριστίνα Θανάση

Αρχική δημοσίευση στο bestofyou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ