Ειδήσεις

Τέσσερα απλά βήματα για πιο υγιεινή διατροφή Συμβουλές & Tips

Για την καλύτερη υγεία και την διαχείριση του βάρους σας.

 

Τέσσερα απλά βήματα  μπορούν να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό και θρεπτικό  πρόγραμμα διατροφής:

  1. Καταναλώστε τροφές με χαμηλότερα λιπαρά, όπως άπαχο κρέας και τρόφιμα  που δεν είναι τηγανητά. Αποφύγετε ανθυγιεινά έλαια και το βούτυρο, καθώς  και τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά.
  2. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμήστε να καταναλώνεται κρασί ή μπύρα, που είναι χαμηλότερα σε θερμίδες και με περισσότερα οφέλη για την υγεία σας. Πάντα με μέτρο!!
  3. Αποφύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως γλυκά.  Αντ ’αυτού καταναλώστε άφθονα φρούτα.
  4. Προσέξτε το αλάτι στην διατροφή σας και την περιεκτικότητα των συσκευασμένων τροφίμων σε νάτριο. Χρησιμοποιείστε στο φαγητό σας περισσότερα μπαχαρικά και βότανα ώστε να νοστιμίσει.

Δήμητρα Σταμούλη
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam(a)hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Easy Cook Diet

Easy Cook Diet

Για εσένα που δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις αλλά θες να τρως σωστά και να χάσεις βάρος (Διαιτολόγιο για 3 εβδομάδες).!

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Αν πλησιάζει ένα σημαντικό γεγονός στη ζωή σας ή για παράδειγμα θέλετε να πάτε διακοπές, ίσως θελήσετε να χάσετε λίπος από την περιοχή των ποδιών μέσα στον επόμενο μήνα.!

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Σύμφωνα με όλες τις τελευταίες έρευνες και μελέτες υπάρχουν κάποιες μικροθρεπτικές ουσίες, οι οποίες όταν καταναλωθούν συνδυαστικά, προκαλούν ακόμα μεγαλύτερο όφελος στον ανθρώπινο οργανισμό από ότι εάν καταναλωνόταν μεμονωμένα. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία