Έχω σωματότυπο μήλο και πρόβλημα με το σάκχαρο μου Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Γεια σας. Έχω ύψος 1,53, ζυγίζω 48-49 κιλά και έχω σωματότυπο μήλο. Έχω πρόβλημα με τη γλυκόζη στο αίμα μου (παίρνω το Glucophage δυο φορές την μέρα). Θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής: Ο παραδοσιακός τραχανάς με πουμαρό είναι καλή επιλογή για ένα υγιεινό γεύμα;

Είμαι φοιτήτρια και δεν μπορώ να γυμναστώ όσο θα ήθελα. Το μόνο που κάνω είναι να περπατάω 20 λεπτά τη μέρα περίπου. Αρκεί για να διατηρήσω το βάρος και τη φόρμα μου;

Δεν μπορώ να προσέχω τη διατροφή μου όταν είμαι στη σχολή. Το πρωί πίνω ένα γάλα, μετά μια τυρόπιτα από το κυλικείο, το μεσημέρι θα φάω κάτι στη σχολή (σαλάτα, μαύρο ψωμί, μήλο και το γεύμα που έχουμε) και δυστυχώς μετά τρώω το βράδυ (πάντα πριν τις 9) γιατί είμαι στο δρόμο. Το βρίσκετε σωστό αυτό το πρόγραμμα;

Αν πίνω τουλάχιστον 1.5 λίτρο νερό και μια κούπα τσάι, περπατάω για 20 λεπτά, δεν τρώω βραδινό μετά τις 9 και κοιμάμαι 7-8 ώρες ημερησίως (πότε μετά τις 23:00), θα με βοηθήσουν;

Απάντηση: Αγαπητή,

Σε  ενημερώνουμε ότι το βάρος σου είναι φυσιολογικό σύμφωνα με τον Δείκτη μάζας Σώματος σου ο οποίος είναι 20,9 (με όρια 18,5-25). Το ιδανικό σου βάρος είναι τα 46 κιλά , τα οποία είναι πολύ κοντά στο πραγματικό σου βάρος. Εφόσον ανακάλυψες την ινσουλινοαντιστάση και την ρυθμίζεις με την φαρμακευτική αγωγή δώσε λίγο χρόνο στο εαυτό σου, όσον αφορά στη διατροφή σου σε συνδυασμό με τη φυσική δραστηριότητα.

Δώσε  έμφαση στα παρακάτω:

  • Συχνότητα γευμάτων (να τρως κάθε 3 ώρες) . Να έχεις μαζί σου εύκολες επιλογές όπως μια μπανάνα με ξηρούς καρπούς ή κράκερ και ένα γιαούρτι ή ένα τοστ.
  • Μειωμένη κατανάλωση γλυκών & λιπαρών τροφίμων.
  • Γαλακτοκομικά πολύ χαμηλά σε λιπαρά.
  • Συχνή πρόσληψη ψαριού (2-3 φορές/εβδομάδα).
  • Διακοπή προσθήκης αλατιού στο φαγητό και στη σαλάτα.
  • Να βάζεις στα φρούτα, στα ροφήματα και στα γαλακτοκομικά κανέλα, η οποία βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα
  • Αυξημένη πρόσληψη υγρών (1,5-2 λίτρα/ημέρα)
  • Καθημερινά 30-40 λεπτά περπάτημα.
  • Ο τραχανάς είναι μια υγιεινή επιλογή και μπορείς να τρως 1-2 φορές την εβδομάδα(200γρ)
  • Να αποφεύγεις την τυρόπιτα στη σχολή.
  • Η καθημερινή δραστηριότητά σου είναι σημαντικό να είναι 30 λεπτά

Συστήνουμε ωστόσο την  παρακολούθηση από κάποιον ειδικό.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία