Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Συμβουλές του διατροφολόγου Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη, για την καλύτερη τήρηση της Δίαιτας Orac

Συμβουλές του διατροφολόγου Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη, για την καλύτερη τήρηση της Δίαιτας Orac - Δημήτρης Γρηγοράκης

O Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης  σου δίνει τις συμβουλές του.

Διαβάστε τις συμβουλές του Δ.Γρηγοράκη:
  • Χρησιμοποίησε ελεύθερα λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.
  • Καλύτερη εναλλακτική αλκοόλ αποτελεί η μπύρα, αφού περιέχει λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τα υπόλοιπα ποτά. Καθημερινά μπορείς να πίνεις 1-2 ποτήρια.
  • Να προτιμάς γάλα και γιαούρτι με 1,5%-2% λιπαρά.
  • Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής άλεσης.
  • Μπορείς να καταναλώσεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζανιού τσαγιού ή 1 ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.
  • Φάε οποιοδήποτε λαχανικό θέλεις, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.
  • Υπολόγισε μια μερίδα εστιατορίου βάρους 150 γρ (για κρεατικά), 200 γρ (για λαδερά, ζυμαρικά και όσπρια) και 30-50 γρ (τυρί, ψωμί).
  • Βάλε συνολικά έως 2 κ.σ. ελαιόλαδο την ημέρα στο φαγητό και την σαλάτα σου.
  • Στο ψάρι/κοτόπουλο/κρέας να αφαιρείς την πέτσα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ