Ειδήσεις

Τσικνοπέμπτη: Τι να φάτε για να μην ξεφύγετε! Εποχιακά Θέματα

Έρχεται η τσικνοπέμπτη και φοβάστε ότι θα ξεφύγετε από το πρόγραμμά;

 
 
 

Ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα!   Η ημέρα της Τσικνοπέμπτης, κατά την ελληνική παράδοση είναι η ημέρα που ο ελληνικός λαός απολαμβάνει μεγάλη ποσότητα κρέατος, είναι κοινώς η ημέρα κραιπάλης λίγο πριν την νηστεία της Σαρακοστής! Τι πρέπει όμως να φάμε για να μην ξεφύγουμε τελείως από το πρόγραμμα και για να μην δούμε την ζυγαριά να ανεβαίνει κατακόρυφα; Για να μην ‘’χαλάσουμε’’ λοιπόν την παράδοση σας προτείνω τα εξής :

  • Το κρέας που θα επιλέξετε να καταναλώσετε είτε στο σπίτι είτε έξω να είναι με όσο λιγότερα λιπαρά γίνεται, για παράδειγμα παϊδάκια κοτόπουλου. Επίσης μέρη του ζώου όπως ο λαιμός να αποφεύγονται. Εάν φάτε χοιρινό, αφαιρέστε το πλαϊνό ορατό λίπος και αν φάτε κοτόπουλο την πέτσα. Εάν πάλι φάτε λουκάνικο, επιλέξτε κοτόπουλου ή χοιρινού ή γαλοπούλας. Αποφύγετε το αρνί ή το κατσίκι λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε χοληστερόλη, λίπος και θερμίδες. Φροντίστε η ποσότητα του κρέατος γενικότερα να μην ξεπερνά κατά πολύ την καθημερινή κατανάλωση.
  • Ξεκινήστε με σαλάτα. Η σαλάτα θα σας προκαλέσει κορεσμό δηλαδή θα χορτάσετε πιο εύκολα. Ένα καλό tip είναι να τρώτε αρχικά σαλάτα ώστε να φάτε αργότερα μικρότερη ποσότητα απ’ όσο θα τρώγατε.
    Δεν πρέπει να είστε νηστικοί όλη μέρα. Είναι λάθος να μην τρέφεστε όλη την υπόλοιπη ημέρα ώστε να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα το βράδυ. Δύο με τρεις ώρες περίπου πριν ξεκινήσει το φαγοπότι, μπορείτε να φάτε μερικούς ξηρούς καρπούς με ένα φρούτο ή 1 γιαούρτι.
    Πιείτε πολύ νερό και χυμούς, Έτσι θα αποφύγετε αναψυκτικά και αλκοόλ που θα σας προσθέσουν extra θερμίδες. Από αλκοόλ να προτιμήσετε μπύρα, κόκκινο ή λευκό κρασί.
  • Σαν συνοδευτικό επιλέξτε ρύζι ή ζυμαρικά ή πατάτες φούρνου και όχι τηγανητές. Επίσης καλύτερη επιλογή, σε σχέση με την ρώσικη, είναι το τζατζίκι. Ελληνικό, παραδοσιακό και από αγνό γιαουρτάκι!
  • Τα ορεκτικά να είναι κυρίως λαχανικά όπως ψητά μανιτάρια ή ψητά κολοκυθάκια και μελιτζάνες αλλιώς πιπεριές Φλωρίνης.
  • Προσοχή στο αλάτι. Το αλάτι ευθύνεται για μεγάλο μέρος της κατακράτησης στο σώμα μας.
  • Χορέψτε! Γιατί να μην ρίξετε έναν χορό μέρα που είναι; Ευκαιρία να κάψετε και θερμίδες! Παράλληλα η διάθεσή σας θα ανέβει και θα ξεχάσετε το στρες και τα προβλήματα της καθημερινότητας!

Καλή σας διασκέδαση!


Βασιλική Βαγιώτα

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Δείτε επίσης

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Καθημερινά ο οργανισμός μας εκτίθεται σε χιλιάδες χημικές ουσίες, είτε από το περιβάλλον (υπεριώδης ακτινοβολία,  μόλυνση, παθητικό κάπνισμα και απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας), είτε μέσω της διατροφής μας (αλκοόλ, συντηρητικά, ζάχαρη, υδρογονωμένα λίπη, αντιβιοτικά του κρέατος και φυτοφάρμακα στα φρούτα και τα λαχανικά). !

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Παραμονή πρωτοχρονιάς και μόλις ο νέος χρόνος ανοίξει τις πύλες του, στο κατώφλι όλων των νοικοκυριών σπάμε ένα ρόδι για να κυλήσει η χρονιά γεμάτη υγεία και καλοτυχία.  !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία