Logodiatrofis.gr
Γυναικα

Self care: Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας!

Μία ημέρα αποκλειστικά αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες του κόσμου, που προσδίδουν νόημα και έμπνευση στην καθημερινότητά μας. Όμως, πολλές φορές ίσως ξεχνάς τη σημαντικότερη γυναίκα της ζωής σου, που αξίζει την περισσότερη φροντίδα και θαυμασμό για όλα όσα έχει καταφέρει μέχρι και σήμερα: ΕΣΕΝΑ!

Είναι μια σημαντική ευκαιρία για να γιορτάσουμε τα επιτεύγματα των γυναικών και να σκεφτούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων στον τομέα της υγείας και της διατροφής. Καθώς το σώμα των γυναικών έχει μοναδικές διατροφικές ανάγκες, μια ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της βέλτιστης υγείας και ευεξίας.

Γιατί μια γυναίκα να ακολουθεί ισορροπημένη διατροφή:

Ένας από τους βασικούς παράγοντες για την υγεία των γυναικών είναι η διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά στην καθημερινότητά σας για να διατηρήσετε την υγεία σας σε καλά επίπεδα! Υιοθετήστε τις 5 παρακάτω συμβουλές και θα… δείτε διαφορά!

  1. Φροντίστε τη διατροφή σας

Καταναλώνετε μικρότερες μερίδες σε περισσότερα γεύματα που απλώνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Περιορίστε τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Τρώτε ποικιλία τροφών, φρούτων και λαχανικών ολικής αλέσεως καθημερινά, με λιγότερο λίπος και προσοχή στους υδατάνθρακες και το αλάτι, όπου παρέχουν στο σώμα απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά που είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική υγεία. Αποφύγετε το αλκοόλ. Φροντίστε το σώμα σας γιατί είναι το «σπίτι» σας!

  1. Κοιμηθείτε καλά!

Προσπαθήστε να κοιμάστε από 7 έως 9 ώρες κάθε βράδυ! Δώστε σημασία στην αναγνώριση των πιο κοινών συμπτωμάτων του συνδρόμου άπνοιας ή υπόπνοιας κατά τον ύπνο, το οποίο εκδηλώνεται σε ποσοστό περίπου 2% – 3% των προεμμηπαυσιακών γυναικών, ενώ μετά την εμμηνόπαυση το ποσοστό αυξάνεται πιθανότατα λόγω της αύξησης του σωματικού τους βάρους και της ορμονικής αλλαγής.

  1. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας!

Με τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση κάθε εβδομάδα ή 30 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας, η συνολική σας φυσική κατάσταση θα είναι καλύτερη. Το ίδιο ισχύει για την ψυχολογία και τη διάθεσή μας. Με την άσκηση αισθανόμαστε καλύτερα, έχουμε περισσότερη ενέργεια και κοιμόμαστε καλύτερα.

  1. Μειώστε το άγχος

Ζωή χωρίς άγχος γίνεται; Κι όμως γίνεται…Μία μέθοδος για να μειώσετε το άγχος είναι να απαριθμήσετε 5 πράγματα που έχετε στη ζωή σας και για τα οποία αισθάνεστε τυχερή. Ή να ανατρέξετε σε κάτι ευχάριστο που έχετε προγραμματίσει στο άμεσο μέλλον σας. Επιλέξτε τις πιο σημαντικές προτεραιότητές σας και καταγράψτε τις. Όλα μπορούν να γίνουν.. με μέτρο και οργάνωση!

  1. Μείνετε συνεπείς στις γυναικολογικές σας εξετάσεις

H πρόληψη εξακολουθεί να αποτελεί την καλύτερη θεραπεία! Στην Ελλάδα κάθε χρόνο υπολογίζεται ότι εμφανίζονται περίπου 6.000 νέα περιστατικά. Ο ειδικός Χειρουργός Μαστού είναι εκείνος που συντονίζει και κατευθύνει όλες τις απαραίτητες εξετάσεις αναλόγως του ατομικού και οικογενειακού ιστορικού της κάθε γυναίκας από την πρόληψη μέχρι τη θεραπεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ