Logodiatrofis.gr
Αθλητισμος

Πως να χτίσεις μυς χωρίς να πας στο γυμναστήριο

Πως να χτίσεις μυς χωρίς να πας στο γυμναστήριο

Σίγουρα όλοι μας γνωρίζουμε, πως μια προπόνηση με βάρη στο γυμναστήριο, δημιουργεί ένα δυνατό και μυώδες σώμα. Αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι, είναι πως μπορώ να δημιουργήσω ένα δυνατό και μυώδες σώμα και εκτός γυμναστηρίου…

Και όμως γίνεται, και αν θες και εσύ να χτίσεις μύες χωρίς να τρέξεις με τέτοια ζέστη στο γυμναστήριο, σου έχουμε απάντηση.

Οι ασκήσεις με το σωματικό σου βάρος, είναι το κλειδί για ένα δυνατό και μυώδες σώμα! Δεν είναι τυχαίο, πως οι πιο ατρόμητοι πολεμιστές της Σπάρτης γυμνάζονταν με αυτό τον τρόπο! Για χιλιάδες χρόνια, οι ασκήσεις σωματικού βάρους έφτιαξαν σώματα άτρωτα και ετοιμοπόλεμα!

Οι τεχνικές που θα σε βοηθήσουν να ασκηθείς χωρίς να πας γυμναστήριο

Αν αναρωτιέσαι πως μπορείς να χτίσεις κορμί εύκολα και γρήγορα, χωρίς να χρειαστεί να πατήσεις το πόδι σου στο γυμναστήριο η λύση είναι απλή.

Μπορείς να κάνεις σε τακτική βάση, πχ. 3 με 4 φορές την εβδομάδα τις παρακάτω ασκήσεις, σύμφωνα και με τον γυμναστή Αλέξανδρο Κουτρομάνο.

  • Άνω μέρος του σώματος: Κάμψεις, Βυθίσεις, Έλξεις, Σανίδες, Burpees, Jumping Jacks, Shoulder Taps
  • Κάτω μέρος του σώματος: Προβολές, Καθίσματα, Step up, Άλματα, Άρσεις Λεκάνης, Άρσεις κνημών, Σπριντάκια
  • Πυρήνας του σώματος: Ροκανίσματα κοιλιακών, Πλάγιες περιστροφές κοιλιακών, Mountain clibers, Εκτάσεις ραχιαίων

Δημιούργησε το κατάλληλο προπονητικό πλάνο

Δημιούργησε τον κατάλληλο συνδυασμό ασκήσεων, σετ και επαναλήψεων (ανάλογα το επίπεδο σου), γυμνάσου με συνέπεια και δες το σώμα σου να καίει λίπος και να γεμίζει μύες!

Μην ξεχνάς: Το σώμα σου είναι το απόλυτο “μηχάνημα προπόνησης”

Μήπως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις τον τρόπο που γυμνάζεσαι;

Συντάκτης: Αλέξανδρος Κουτρομάνος, Personal Trainer – Fitness Consultant

Αρχική δημοσίευση: bestofyou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ