Ειδήσεις

Πώς να κόψουμε τα τσιμπολογήματα Συμβουλές & Tips

Δεν αντιστέκομαι στα τσιμπολογήματα. Χρήσιμες συμβουλές για να τα περιορίσεις.

Η πιο συνηθισμένη αιτιολογία στην αύξηση βάρους είναι το ότι δεν ακολουθούμε ένα συστηματικό πρόγραμμα διατροφής ή μένουμε ατελείωτες ώρες νηστικοί. 

Από την άλλη προκειμένου να μην έχουμε τύψεις δεν τρώμε κανονικό γεύμα, αλλά αντίθετα τσιμπολογάμε γιατί έτσι θεωρούμε ότι θα γλυτώσουμε θερμίδες. Όμως, η αλήθεια είναι ότι με τα τσιμπολογήματα παχαίνουμε πιο εύκολα μιας και προτιμάμε έντονες γεύσεις που χαρακτηρίζονται από λιπαρά και ζάχαρη.

Έτσι, προκειμένου να μειώσουμε τις γευστικές ατασθαλίες καλό είναι να έχουμε υπ΄ όψιν μας τα εξής (Schulze et al 2006):
• Τρώμε πέντε γεύματα την ημέρα. Τρώγοντας τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, απογευματινό) και δυο σνακ (δεκατιανό, απογευματινό).
• Καταναλώνουμε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που περιορίζουν το αίσθημα της πείνας.
Αποφεύγουμε να έχουμε στο ψυγείο και στα ντουλάπια της κουζίνας πολύ λιπαρά και γλυκά τρόφιμα στα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ποσότητα που θα φάμε.
Αντικαθιστούμε τα ανθυγιεινά σνακ (τσιπς, γαριδάκια, σοκοφρέτες) με υγιεινά, δηλαδή με επιδορπια γιαουρτιού, φρούτα, μπισκότα με πολυδημητριακά και ανάλατους ξηρούς καρπούς.
• Κρατάμε ένα ημερολόγιο τροφίμων. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να συνειδητοποιήσουμε πόσο τρώμε κάθε μέρα και να εντοπίσουμε τις «δύσκολες» ώρες της ημέρας που αναζητάμε έντονα κάτι να τσιμπολογήσουμε.
• Μασάμε μαστίχα Χίου αντί για καραμέλες και τσίχλες χωρίς ζάχαρη.
• Προσπαθούμε να είμαστε συνέχεια απασχολημένοι. Αν τσιμπολογάμε από ανία, ασκούμαστε κάνοντας δουλειές στο σπίτι ή κάτι που μας ευχαριστεί.
Βουρτσίζουμε τα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα. Αποτελεσματικός τρόπος για 3 λόγους:

  1. Τα περισσότερα τρόφιμα δεν έχουν ευχάριστη γεύση μετά το βούρτσισμα!
  2. Θα σκεφτόμαστε ότι αν φάμε κάτι, θα πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία!
  3. Δεν θα θέλουμε να χαλάσουμε την αίσθηση της φρεσκάδας που έχουμε

 

 


Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Κατερίνη
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
rountou@logodiatrofis.gr

 

 

Δείτε επίσης

Easy Cook Diet

Easy Cook Diet

Για εσένα που δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις αλλά θες να τρως σωστά και να χάσεις βάρος (Διαιτολόγιο για 3 εβδομάδες).!

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Αν πλησιάζει ένα σημαντικό γεγονός στη ζωή σας ή για παράδειγμα θέλετε να πάτε διακοπές, ίσως θελήσετε να χάσετε λίπος από την περιοχή των ποδιών μέσα στον επόμενο μήνα.!

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Σύμφωνα με όλες τις τελευταίες έρευνες και μελέτες υπάρχουν κάποιες μικροθρεπτικές ουσίες, οι οποίες όταν καταναλωθούν συνδυαστικά, προκαλούν ακόμα μεγαλύτερο όφελος στον ανθρώπινο οργανισμό από ότι εάν καταναλωνόταν μεμονωμένα. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία