Logodiatrofis.gr
Έρευνα

Το πρόχειρο φαγητό στο πρωινό δημιουργεί νέες ευκαιρίες

Πέρυσι οι πωλήσεις δημητριακών στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 300.000.000 δολάρια.

 

Τα χρήματα αυτά όμως δεν εξαφανίστηκαν. Αντ΄ αυτού 70 εκατομμύρια δολάρια από αυτά μετετράπηκαν σε αύξηση των πωλήσεων μιας από τις μεγαλύτερες ανατρεπτικές καινοτομίες στην κατηγορία πρωινού τα μπισκότα πρωινού Belvita. Το υπόλοιπο ποσό πήγε σε μια σειρά από ανταγωνιστικές εταιρίες υψηλής ανάπτυξης.

«Το πρωινό έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά πεδία μάχης στο χώρο του φαγητού και τις υγείας, μια μάχη που τροφοδοτείται από την ανάγκη των καταναλωτών για εύκολα και γρήγορα γεύματα το πρωί και από δύο μαζικά επιτυχημένες ανατρεπτικές καινοτομίες, τα μπισκότα πρωινού Belvita και το Up & Go υγρό πρωινό », δήλωσε οΤζούλιαν Mellentin, συντάκτης της έκθεσης.

Η έκθεση δείχνει πώς, σε όλο τον κόσμο από την Ασία στην Αμερική, το πρωινό προχειροποιείται καθώς ο χρόνος πιέζει τους καταναλωτές να στρέφονται μακριά από το τραπέζι του πρωινού και προς ένα «στο πόδι»πρωινό, ή ακόμη και στο να παρακάμπτουν το πρώτο γεύμα της ημέρας. Στην Ασία, για παράδειγμα, το 66% των εργαζομένων που ρωτήθηκαν από το New Nutrition Business έτρωγαν πρωινό μακριά από το σπίτι τρεις ή περισσότερες φορές σε μια περίοδο δύο εβδομάδων και το 20% καταναλώνει πρωινό μακριά από το σπίτι κάθε μέρα. Από μια μελέτη σε 500 νέους Αμερικάνους διαπιστώθηκε ότι το 27% παραλείπει το πρωινό και από αυτούς που δεν το παρέλειπαν το 25% έτρωγε πρωινό μακριά από το σπίτι. Αυτές οι μεταβαλλόμενες συνήθειες σημαίνουν μια πληθώρα νέων ευκαιριών για τις επιχειρήσεις σε κάθε κατηγορία τροφίμων.

«Κάθε εταιρεία τροφίμωνή ποτών, είτε ψάχνει τι μπορεί να κάνει για να πάρει το δικό της κομμάτι στην αγορά πρωινού ή είναι στη διαδικασία έναρξης ή δημιουργίας προϊόντων», δήλωσε ο Mellentin. «Και οι επιτυχόντες μέχρι στιγμής, συμπεριλαμβανομένων των Belvita, Up & Go, των προιόντων βρώμης Quaker έχουν κοινό την επικέντρωση στους πέντε παράγοντες που προσθέτουν την επιτυχία στο πρωινό το οποίο αλλάζει.»

Οι μεγάλες επιτυχίες μέχρι στιγμής, δείχνουν ότι κάθε εταιρεία με φιλοδοξίες στο χώρο του πρωινό δεν θα πρέπει να αποκλείει καμία νέα ιδέα για ένα προϊόν, επειδή είναι πολύ άγνωστο ή καινοτόμο για τους καταναλωτές.

Επιμέλεια κειμένου
Σοφία Λάκκα


Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Τελειόφοιτη Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ