Ειδήσεις

Πολύσπορο Ψωμί - Να το προτιμήσετε ή Όχι; Τροφογνωσία

Το πολύσπορο ψωμί είναι γνωστό ως η ουσία της ζωής. 

 

Πολύσπορο Ψωμί

Το πολύσπορο ψωμί είναι ψωμί υψηλό σε θρεπτική αξία. Πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, υψηλό σε φυτικές ίνες και σίδηρο.

Είναι χαμηλό σε γλυκαιμικό δείκτη ιδανικό για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής κ για όσους πάσχουν από διαβήτη κ πρέπει να προσέχουν την κατανάλωση αμυλοειδών.

Παρασκευάζεται από σιτάρι, σίκαλη, κριθάρι, βρώμη, καλαμπόκι, σπόρους παπαρούνας και ηλιόσπορου.

Τα 100γρ αποδίδουν 285 θερμίδες. Συγκεκριμένα 12γρ. πρωτεϊνών, 46γρ.υδατανθράκων, 4γρ.λίπους και 7γρ.φυτικών ινών.

 

Νικολίνα – Σοφία Μάλλιου
Σύμβουλος Διατροφής

 

 

Δείτε επίσης

Τα οφέλη της β-γλυκάνης στην υγεία

Τα οφέλη της β-γλυκάνης στην υγεία

Σίγουρα θα έχετε ακούσει ότι τα οφέλη για την υγεία της καρδιάς συνδέονται με μια διατροφή πλούσια σε δημητριακά, όπως το κριθάρι και η βρώμη, μιας και είναι πλούσια στη διαλυτή ίνα της β-γλυκάνης.!

10 τροφές ιδανικές για αποτοξίνωση

10 τροφές ιδανικές για αποτοξίνωση

Ο όρος αποτοξίνωση αναφέρεται κυρίως στην απομάκρυνση των τοξικών ουσιών από τα νεφρά, το ήπαρ, τους ιδρωτοποιούς, τους σμηματογόνους αδένες και το παχύ έντερο. !

10 τροφές που καίνε το λίπος

10 τροφές που καίνε το λίπος

Οι υπερτροφές είναι στην ουσία, εμπλουτισμένες τροφές που ενισχύουν την αναδόμηση των οστών, αποτρέπουν την εμφάνιση χρόνιων νοσημάτων, βελτιώνουν την όραση και ενισχύουν τη μνήμη.  !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία