Ειδήσεις

Πολύσπορο Ψωμί - Να το προτιμήσετε ή Όχι; Τροφογνωσία

Το πολύσπορο ψωμί είναι γνωστό ως η ουσία της ζωής. 

 

Πολύσπορο Ψωμί

Το πολύσπορο ψωμί είναι ψωμί υψηλό σε θρεπτική αξία. Πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, υψηλό σε φυτικές ίνες και σίδηρο.

Είναι χαμηλό σε γλυκαιμικό δείκτη ιδανικό για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής κ για όσους πάσχουν από διαβήτη κ πρέπει να προσέχουν την κατανάλωση αμυλοειδών.

Παρασκευάζεται από σιτάρι, σίκαλη, κριθάρι, βρώμη, καλαμπόκι, σπόρους παπαρούνας και ηλιόσπορου.

Τα 100γρ αποδίδουν 285 θερμίδες. Συγκεκριμένα 12γρ. πρωτεϊνών, 46γρ.υδατανθράκων, 4γρ.λίπους και 7γρ.φυτικών ινών.

 

Νικολίνα – Σοφία Μάλλιου
Σύμβουλος Διατροφής

 

 

Δείτε επίσης

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ή διαιτητικές ίνες θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας. Διέρχονται από τον οργανισμό μας φτάνοντας στο παχύ έντερο, δίχως να απορροφώνται ή να πέπτονται και αυτό τις καθιστά τόσο σημαντικές.!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Ο χαλβάς προέρχεται από την αραβική λέξη hulw, που σημαίνει γλυκό και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη νηστεία, μιας και είναι πλούσιος σε σημαντικά θρεπτικά συστατικά (ασβέστιο, πρωτεΐνη), που ο οργανισμός στερείται λόγω αποχής από  τρόφιμα όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία