Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Όσα μας έμαθε ο μήνας διατροφής

Όσα μας έμαθε ο μήνας διατροφής

Η αποτελεσματικότητα μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής έγκειται στις συνήθειες. Τι νόημα θα είχε να αντικαταστήσουμε το άσπρο ψωμί με ολικής μόνο για μια μέρα; Ή να αποφύγουμε την πρόσθετη ζάχαρη για 2 μέρες μέσα σε ένα ολόκληρο μήνα;

Με αφορμή λοιπόν το μήνα διατροφής προσπαθούμε να υιοθετήσουμε “νέες υγιεινές” συνήθειες.

Σημασία θα πρέπει να δοθεί:

Ξεκίνημα της ημέρας με ένα υγιεινό πρωινό

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωινού μειώνει την πιθανότητα ανάπτυξης παχυσαρκίας και υπέρβαρου.

Εάν δεν έχετε χρόνο το πρωί, μπορείτε να ετοιμάσετε πρωινό από το προηγούμενο βράδυ
Άλλη μια επιλογή είναι τα υγιεινά προ-συσκευασμένα πακέτα πρωινού

Ιδέες για πρωινό:

  • Τοστ με ψωμί ολικής φυστικοβούτυρο και κομμάτια μπανάνας
  • Δημητριακά με γάλα και φρούτα (μπορείτε να προσθέσετε κομμένα φρέσκα φρούτα π.χ. φράουλες)
  • Φρέσκο χυμό πορτοκάλι και τοστ με αυγά
  • Pancakes με αλεύρι ολικής άλεσης, γιαούρτι και φρούτα (μπορείτε να προσθέσετε μέλι και ανάλατους ξηρούς καρπούς)

Συνεχίστε με ένα πλούσιο θρεπτικά μεσημεριανό

Αν δεν θα βρίσκεστε στο σπίτι, ετοιμάστε το μεσημεριανό από το προηγούμενο βράδυ.

Φροντίστε να συμπεριλάβετε λαχανικά όπως καρότα ή σέλινο, όσπρια για φυτική πρωτεΐνη και φρούτα.

  • Επιλέξτε ψωμί ολικής αλέσεως για σάντουιτς ή κράκερ ολικής αλέσεως για να αυξήσετε τις φυτικές ίνες και τον κορεσμό.
  • Να έχετε πάντα κοντά σας νερό και βάλτε στόχο να πίνετε περισσότερο νερό αντί για ροφήματα με ζάχαρη.
  • Αποφύγετε τους συσκευασμένους χυμούς που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης όπως π.χ. τα φρουτοποτά.
  • Συμπεριλάβετε όσπρια το λιγότερο δύο φορές φορά την εβδομάδα. Η κατανάλωση οσπρίων γίνεται πλέον πολύ πιο εύκολη με τα έτοιμα φυσικά! όσπρια 3αλφα.Όσα μας έμαθε ο μήνας διατροφής

Τα έτοιμα φυσικά! της 3αλφα είναι όσπρια έτοιμα, μαγειρεμένα στον ατμό με 100% φυσικό τρόπο, χωρίς νερό, χωρίς συντηρητικά, συσκευασμένα σε προστατευτική ατμόσφαιρα έτσι ώστε να διατηρούν όλα τους τα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες αναλλοίωτα και να γίνουν η πιο γρήγορη, υγιεινή λύση!

Μπορείτε να τα προσθέσετε μέσα σε σαλάτα, σε σούπα, σαν συνοδευτικό πιάτου για κύριο γεύμα, ή ακόμα να τα εντάξετε και ως υγιεινό snack κατευθείαν από τη συσκευασία στη διάρκεια της ημέρας σας.

Ετοιμάστε και συσκευάστε υγιεινά σνακ

Τα σνακ είναι η ιδανική ευκαιρία για να κατανάλωσε φρούτα.

Ιδέες για σνακ:

Ανάμεσα στις πολλές ιδέες και συνταγές για υγιεινά σνακ, μερικές από τις λιγότερο χρονοβόρες και πιο απλές είναι οι ακόλουθες:

  • Κομμένα φρούτα με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς, ποπκορν ή και σταφίδες
  • Κομμένο σέλινο και καρότο με φυστικοβούτυρο
  • Γιαούρτι με κομμένα φρούτα
  • Όσπρια έτοιμα φυσικά 3αλφα σκέτα ή σε smoothies

Βραδινό

Εάν υπάρχει η δυνατότητα, καθίστε όλοι μαζί σαν οικογένεια για δείπνο. Έρευνες δείχνουν ότι οι οικογένειες που τρώνε μαζί έχουν ισχυρότερο δεσμό.

Όσα μας έμαθε ο μήνας διατροφής

Αποφύγετε να τρώτε γεύματα και σνακ μπροστά στην τηλεόραση για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση τροφής.

Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο του πιάτου για τον έλεγχο μίας ισορροπημένης μερίδας. Δηλαδή, γεμίστε το μισό πιάτο με λαχανικά και το ένα τέταρτο με άπαχη πρωτεΐνη (π.χ. ψημένο κοτόπουλο χωρίς πέτσα, ψητό ψάρι κ.λπ.) και το άλλο τέταρτο με ένα υγιεινό άμυλο (π.χ. φασόλια ή φακές, ψητή γλυκοπατάτα, καστανό ρύζι στον ατμό, και τα λοιπά.)

Συνοψίζοντας, προσπαθήστε να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης και μειώστε όσο το δυνατόν την κατανάλωση ζάχαρης. Ας μην ξεχνάμε φυσικά ότι και η φυσική δραστηριότητα είναι εξίσου σημαντική με μια ισορροπημένη διατροφή.

Όσα μας έμαθε ο μήνας διατροφής

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ