Ειδήσεις

Θα ήθελα να χάσω βάρος, αλλά δεν μπορώ και να στερούμαι Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Εχω υψος 1.62 και ειμαι 72 κιλα. Θα ηθελα να χασω βαρος, αλλα δεν μπορω και να στερουμαι.Τι διατροφη μπορειτε να μου προτεινετε. Γυμναζομαι αρκετα!

Αγαπητή Ε.,

Μια δίαιτα δεν σημαίνει απαραίτητα και στέρηση. Μπορείς να τρώς τα τρόφιμα που επιθυμείς αλλά με μέτρο. Το γεγονός ότι γυμνάζεσαι αρκετά είναι πολύ θετικό και θα σε βοηθήσει να φτάσεις στον στόχο σου γρηγορότερα!

Παρακάτω θα βρεις διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν:        

  • Είναι προτιμότερο να καταναλώνεις πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Καλό είναι να έχεις φάει τουλάχιστον 2 ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι.
  • Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με φρυγανιές σικάλεως και μαλακή μαργαρίνη και μέλι.
  • Συνέχισε μετά από 3-4 ώρες με ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι.
  • Το μεσημέρι κατανάλωσε πρώτα την σαλάτα σου και μετά το γεύμα. Το γεύμα σου δεν πρέπει να είναι ούτε άνοστο, ούτε νερόβραστο.
  • Πρέπει να καταναλώνεις 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2  φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά. Απόφυγε τα τηγανιτά. Προτίμησε τα ψητά.
  • Το απόγευμα πιες χυμό ή κατανάλωσε 2 - 3 cream crackers σικάλεως με λίγο τυρί ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή γιαούρτι με μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς.
  • Το βραδινό σου γεύμα πρέπει να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Να αποφεύγεις την ζάχαρη και το πολύ αλάτι (γαριδάκια, παστά, κονσέρβες) ,γιατί προκαλούν κατακράτηση .

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία