Άρχισα γυμναστήριο και θα ήθελα να ρυθμίσω τον μεταβολισμό μου Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Καλησπέρα είμαι 42 χρονών, κιλά θέλω να επιτύχω αύξηση του μεταβολισμού για να χάσω κιλά με δίαιτα, καθώς σε μια δίαιτα που έκανα στο παρελθόν έχασα μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα μετέπειτα όσες φορές προσπάθησα να αδυνατίσω δεν τα κατάφερα . Εδώ και 4 μήνες άρχισα γυμναστήριο θα ήθελα να ρυθμίσω τον μεταβολισμό μου πάλι για ποιο γρήγορα αποτελέσματα κάνοντας μια δίαιτα.

Αύξηση του βασικού μεταβολισμού είναι δυνατόν να επιτευχθεί μέσω αύξησης της μυϊκής μάζας.

Επομένως είναι απαραίτητη μια ισορροπημένη διατροφή με ελαφρώς αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης (1-1.2 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα,30 γραμμάρια ανά γεύμα) σε συνδυασμού με σωματική άσκηση και κυρίως με αντιστάσεις (βάρη) 3-4 φορές την εβδομάδα, με αρκετά κιλά και λίγες επαναλήψεις ώστε να επιτευχθεί μυϊκή υπερτροφία.  

Γενικές οδηγίες μιας ισορροπημένης διατροφής:

  • Πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά όλων των κατηγοριών με έμφαση στις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες, κυρίως τις φυτικές ίνες που βοηθούν στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και τα «καλά λίπη» που αποτελούν κυρίως οι ωμοί ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο.
  • Μεσημεριανό το οποίο θα αποτελείται από άφθονη σαλάτα (1/4 της συνολικής ποσότητας φαγητού σου), μια πηγή πρωτεΐνης και υδατανθράκων που ουσιαστικά αποτελεί το κυρίως γεύμα σου (1/2 της συνολικής ποσότητας), μια πηγή φρούτων όπως ένα ποτήρι φυσικό χυμό και ένα μικρό μέρος γαλακτοκομικού, όπως ½ παλάμη τυρί ή ½ γιαούρτι.
  • Το βραδινό σου μπορεί να αποτελείται από πρωτεΐνη (π.χ ένα γιαούρτι με μέλι, ξηρούς καρπούς, και φρούτα) η οποία βοηθά στην πληρότητα του στομάχου κατά τη διάρκεια της νύχτας και συμβάλει στον πιο ήρεμο ύπνο.
  • Τα ενδιάμεσα γεύματα (σνακ) μπορούν να αποτελούνται από φρούτα σε συνδυασμό με κάποιον υδατάνθρακα όπως φρυγανιές κριτσίνια ή μπισκότα και ξηρούς καρπούς.
  • Πρόσληψη γαλακτοκομικών 2-3 φορές την ημέρα.
  • Πρόσληψη 30-35 γραμμαρίων φυτικών ινών καθημερινά.
  • Κατανάλωση συνολικά 5-6 μερίδων φρούτων και λαχανικών.
  • Κατανάλωση οσπρίων 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Κατανάλωση ψαριού 1-2 φορές  την εβδομάδα.
  • Κατανάλωση κόκκινου κρέατος 1 φορά την εβδομάδα.
  • Κατανάλωση πουλερικών 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Αποφυγή λιπαρών, τηγανιτών και γλυκών
  • Προτίμηση προϊόντων ολικής άλεσης (ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό ρύζι)

Κλεοπάτρα Κετσελίδη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία