Ειδήσεις

Δε νιώθω καλά με το σώμα μου και θέλω να χάσω 7 κιλά Ο ειδικός απαντά...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση:  Είμαι 19 χρόνων έχω ύψος 1,73 και ζυγίζω 70 κιλά. Δε νιώθω καλά με το σώμα μου και θέλω να χάσω 7 κιλά. Σε πόσο καιρό μπορώ να το επιτυχω και τι συμβουλές πρέπει να ακολουθήσω?

Καλησπέρα,

Ο Δείκτης Μάζας σώματός σου είναι 23,38 με φυσιολογικό εύρος 18,5-24,9 kg/m2.  Σύμφωνα με την εξίσωση hamwi το ιδανικό σου βάρος προσδιορίζεται στα 63 κιλά.

Ο ιδανικός μηνιαίος ρυθμός απώλειας βάρους ορίζεται στα 2-4 κιλά, προκειμένου να έχεις μεγαλύτερη απώλεια σε λίπος. ακολούθησε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή προκειμένου να μειώσεις το συνολικό σωματικό σου λίπος.

  • Απέφυγε τα αλμυρά τρόφιμα που μπορεί να προκαλέσουν κατακράτηση νερού και να εντείνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.
  • Κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και κάλιο, όπως είναι οι ντομάτες, το καρπούζι, τα αχλάδια και το μάνγκο, προσθέσε γιαούρτι στη διατροφή σου ή ρίξε γάλα στα δημητριακά σου το πρωί για να αυξήσεις την πρόσληψη του ασβεστίου.
  • Κατανάλωσε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά ολικής για να αυξήσεις την πρόσληψη φυτικών ινών.
  • Προτίμησε προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, όπως άπαχο ή ημίπαχο γάλα αντί του πλήρους γάλακτος.
  • Μείωσε την ποσότητα λίπους στη διατροφή σου και έτσι θα μειώσεις την ημερήσια θερμιδική σου πρόσληψη και το σώμα σου θα κάψει το λίπος πιο γρήγορα.
  • Απέφυγε την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς αφυδατώνει το σώμα, και τα αναψυκτικά με ζάχαρη, όπως επίσης και την υπερβολική πρόσληψη αλατιού, το οποίο μπορεί να συμβάλει στην κατακράτηση νερού και να επιδεινώσει την κυτταρίτιδα.
  • Μην παραλείπεις την καλή ενυδάτωση του οργανισμού σου καταναλώνοντας 6-8 ποτήρια υγρών, όπως νερό, φυσικούς χυμούς φρούτων, πράσινο τσάι, ρόφημα κρόκου Κοζάνης.

Όσον αφορά το σίδηρο, για καλύτερη απορρόφηση αυτού συνδύασέ τον με ένα χυμό πορτοκάλι που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C.

Είναι καλό να ακολουθείς τις βασικές οδηγίες διατροφής:

  1. Μην παραλείπεις την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα  1.5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5% και σε 30γρ. τυρί.
  2. Κατανάλωσε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά.
  3. Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική για τη σωστή σου ενυδάτωση και την καλή λειτουργία του οργανισμού σου: 6-8 ποτήρια νερού καθημερινά. Επιπλέον μπορείς να καταναλώνεις φυσικούς χυμούς φρούτων, γάλα.
  4. Κατανάλωσε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως: μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  5. Να συνδυάζεις το κρέας ή το ψάρι σου με κάποιο αμυλούχο τρόφιμο (πατάτα, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί) και να μην παραλείπεις ποτέ την κατανάλωση λαχανικών με τη μορφή σαλάτας στα κυρίως γεύματά σου.
  6. Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα κόκκινο κρέας (μοσχάρι ή χοιρινό).
  7. Κατανάλωσε 3 φορές εβδομαδιαία άσπρο κρέας (κοτόπουλο ή ψάρι).
  8. Μην ξεχνάς την άσκηση: 30-40min ημερησίως φυσική δραστηριότητα θα συμβάλλουν σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σου.

Ναταλία Βάου
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: nvaou@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία