Logodiatrofis.gr
Τα νεα της Διατροφης

Νέα εποχή στην Coca-Cola!

Λιγότερη ζάχαρη, περισσότερες απολαυστικές επιλογές και διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων!

Στην Coca-Cola, ακούμε τους καταναλωτές μας. Γνωρίζουμε ότι εδώ και 130 χρόνια απολαμβάνουν τα προϊόντα μας επειδή λατρεύουν τη γεύση τους. Ωστόσο, οι ανάγκες και οι προτιμήσεις τους αλλάζουν, και το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εμείς. Θέτουμε, λοιπόν, στο επίκεντρο των δράσεων μας τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών μας και καινοτομούμε, εξελισσόμαστε και αναπτυσσόμαστε με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο.

Στην Coca-Cola, το ταξίδι μας προς μια εταιρεία που παρέχει ποικιλία απολαυστικών προϊόντων, με λιγότερη ζάχαρη, για κάθε περίσταση και τρόπο ζωής, έχει μόλις ξεκινήσει.

Βοηθούμε ενεργά τους καταναλωτές μας να μειώσουν την πρόσληψη ζάχαρης.

Σε όλον τον κόσμο, η πρόσληψη λιγότερης ζάχαρης από τρόφιμα και ποτά αποτελεί σημαντικό ζήτημα, για αυτό και αναλαμβάνουμε δράση προκειμένου να βοηθήσουμε τους καταναλωτές μας να μειώσουν την πρόσληψη ζάχαρης και θερμίδων. Ειδικά στην Ελλάδα:

  • Τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε μειώσει σχεδόν κατά 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών μας.
  • Μειώνουμε την περιεκτικότητα σε ζάχαρη χρησιμοποιώντας εγκεκριμένα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά και εξελίσσουμε τις συνταγές μας εστιάζοντας στην καινοτομία.
  • Σήμερα, προσφέρουμε 13 διαφορετικά προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες μεταξύ των οποίων 5 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola,  με ή χωρίς ζάχαρη, με ή χωρίς καφεΐνη που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών.
  • Ενισχύουμε τη διάθεση και την προώθηση των light επιλογών των προϊόντων μας.
  • Προσφέρουμε 7 διαφορετικά μεγέθη συσκευασιών που κάνουν πιο εύκολη τη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης, από τα μίνι κουτάκια 150ml έως τις οικογενειακές συσκευασίες 1,5L.
  • Δίνουμε ξεκάθαρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τα συστατικά μας στην μπροστινή και πίσω όψη των συσκευασιών μας και επισημαίνουμε τις μερίδες ανά συσκευασία στις ετικέτες.
  • Σε συμφωνία με την παγκόσμια δέσμευσή μας εδώ και περισσότερα από πενήντα χρόνια δεν διαφημίζουμε σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

To 2018 προσφέρουμε νέες, διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών – αρχίζοντας με το FUZETEA.

Στην Coca-Cola γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές μας μπορεί να αναζητούν νέες κατηγορίες προϊόντων, πέρα από τα αναψυκτικά. Για το λόγο αυτό ξεκινήσαμε ένα ταξίδι προς τη δημιουργία μιας Εταιρείας «Τotal Beverages» που θα προσφέρει ποικιλία προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας και για όλα τα στάδια της ζωής τους. Στο πλαίσιο αυτό λανσάραμε και στην Ελλάδα το νέο παγωμένο τσάι FUZETEA, το οποίο συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, με χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, όπως ο ιβίσκος, το χαμομήλι και η λουίζα, προσφέροντας μια μοναδική γευστική εμπειρία.

Στην καινούρια εποχή της Coca-Cola, το ταξίδι έχει μόλις ξεκινήσει. Μείνετε συντονισμένοι για τα «απολαυστικά» νέα μας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ