Ειδήσεις

ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Συμβουλές & Tips

Ομάδες τροφίμων που υπάρχουν τρόφιμα πλούσια σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά.

Στα επιβλαβή συστατικά ανήκουν οι απλοί υδατάνθρακες (ζάχαρη), τα κακά λίπη (κορεσμένα και trans λιπαρά) και το αλάτι.


Ομάδα δημητριακών: Επιλέγουμε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, ενώ αποφεύγουμε εκείνα που είναι πλούσια σε αλάτι, ζάχαρη και λίπος.

Ομάδα λαχανικών: Όλα τα φρέσκα λαχανικά αποτελούν πολύ καλές πηγές βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών.

Ομάδα φρούτων: Το ίδιο ισχύει και για τα φρέσκα φρούτα.

Ομάδα γαλακτοκομικών: Πολύ καλές επιλογές αποτελούν τα τρόφιμα που είναι χαμηλά σε λιπαρά. Αντίθετα, τρόφιμα που είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά: πλήρες γάλα ή γιαούρτι, κρέμα γάλακτος και τα σκληρά τυριά, θα πρέπει να τα αποφεύγουμε.

Ομάδα κρέατος: Περισσότερο κοτόπουλο και ψάρι σε αντίθεση με το κόκκινο κρέας. Επίσης, τα όσπρια εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών.

Ομάδα λίπους: Έλαια που περιέχουν καλά λίπη όπως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά: ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, σε αντίθεση με εκείνα που είναι πλούσια σε κορεσμένα και trans λιπαρά (βούτυρο, λίπος κρέατος κλπ).

Δείτε επίσης

Easy Cook Diet

Easy Cook Diet

Για εσένα που δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις αλλά θες να τρως σωστά και να χάσεις βάρος (Διαιτολόγιο για 3 εβδομάδες).!

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Αν πλησιάζει ένα σημαντικό γεγονός στη ζωή σας ή για παράδειγμα θέλετε να πάτε διακοπές, ίσως θελήσετε να χάσετε λίπος από την περιοχή των ποδιών μέσα στον επόμενο μήνα.!

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Σύμφωνα με όλες τις τελευταίες έρευνες και μελέτες υπάρχουν κάποιες μικροθρεπτικές ουσίες, οι οποίες όταν καταναλωθούν συνδυαστικά, προκαλούν ακόμα μεγαλύτερο όφελος στον ανθρώπινο οργανισμό από ότι εάν καταναλωνόταν μεμονωμένα. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία