ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Συμβουλές & Tips

Ομάδες τροφίμων που υπάρχουν τρόφιμα πλούσια σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά.

Στα επιβλαβή συστατικά ανήκουν οι απλοί υδατάνθρακες (ζάχαρη), τα κακά λίπη (κορεσμένα και trans λιπαρά) και το αλάτι.


Ομάδα δημητριακών: Επιλέγουμε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, ενώ αποφεύγουμε εκείνα που είναι πλούσια σε αλάτι, ζάχαρη και λίπος.

Ομάδα λαχανικών: Όλα τα φρέσκα λαχανικά αποτελούν πολύ καλές πηγές βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών.

Ομάδα φρούτων: Το ίδιο ισχύει και για τα φρέσκα φρούτα.

Ομάδα γαλακτοκομικών: Πολύ καλές επιλογές αποτελούν τα τρόφιμα που είναι χαμηλά σε λιπαρά. Αντίθετα, τρόφιμα που είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά: πλήρες γάλα ή γιαούρτι, κρέμα γάλακτος και τα σκληρά τυριά, θα πρέπει να τα αποφεύγουμε.

Ομάδα κρέατος: Περισσότερο κοτόπουλο και ψάρι σε αντίθεση με το κόκκινο κρέας. Επίσης, τα όσπρια εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών.

Ομάδα λίπους: Έλαια που περιέχουν καλά λίπη όπως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά: ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, σε αντίθεση με εκείνα που είναι πλούσια σε κορεσμένα και trans λιπαρά (βούτυρο, λίπος κρέατος κλπ).

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία