Logodiatrofis.gr
Ο ειδικός απαντά...

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ό,τι άφορα το τοπικό πάχος (κοιλιά)

ithela gnwmh afora topiko pachos koilia

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου…

Ερώτηση: Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ό,τι άφορα το τοπικό πάχος (κοιλιά) και πως θα το απομακρύνω από το σώμα μου. Είμαι 42 χρονών και το ύψος μου είναι 1,55. Προσπαθώ να χάσω περίπου στα 3… Τώρα είμαι 56.7 κιλά.

Αγαπητή Β., 

O ΔΜΣ σου είναι 23.7, το οποίο είναι στα φυσιολογικά όρια.

Παρ’ όλα αυτά και η απώλεια 3 κιλών δεν θα επιφέρει προβλήματα, μιας και το βάρος σου θα παραμένει μέσα στα φυσιολογικά όρια. Η διατροφή που θα μπορούσε να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους αλλά και στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου είναι η μεσογειακή διατροφή.

Μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες για την μείωση τοπικού πάχους:

Καταναλώνουμε: Τρόφιμα τα οποία ευνοούν την καύση του λίπους στην κοιλιά, όπως είναι το πράσινο τσάι, τα δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, το ελαιόλαδο και τα ψάρια.

Λέμε «όχι» στα απλά σάκχαρα: Σοκολάτες, μπισκότα, γλυκά, τα οποία αυξάνουν απότομα το σάκχαρο, κουράζουν το πάγκρεας και μας παχαίνουν.

Αποφεύγουμε: Τρόφιμα τα οποία ευνοούν την αύξηση συσσώρευσης λίπους στην κοιλιά, όπως είναι τα γλυκά, τα ζωικά λίπη (κόκκινο κρέας, κρέμα γάλακτος, βούτυρο) και το αλκοόλ.

Μειώνουμε το άγχος: Το χρόνιο στρες αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα μας. Η κορτιζόλη αυξάνει το λίπος της κοιλιάς με δύο τρόπους: α) ενεργοποιεί τους πόθους για τα ζαχαρούχα, υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα και β) σηματοδοτεί στο σώμα να αποθηκεύσει περισσότερο λίπος στην κοιλιά.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο – Διατροφολόγο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ