Logodiatrofis.gr
Διατροφή Ελεγχος βαρους

Η δίαιτα των Superfoods (Διαιτολόγιο: 2η εβδομάδα)

i diaita twn superfoods 2 evdomada

Ολοκληρώνοντας το μεταβολικό πενθήμερο και την πρώτη εβδομάδα της δίαιτας των Superfoods είναι σίγουρο ότι διαπιστώσατε τα πρώτα θεαματικά αποτελέσματα. Τώρα λοιπόν μπορείτε να περάσετε στη δεύτερη εβδομάδα.

Κεντρικός στόχος του μενού αυτής της φάσης είναι (πάντα με τη βοήθεια των υπερτροφίμων) να βελτιώσει τη μεταβολική λειτουργία ενεργοποιώντας περαιτέρω τη διαδικασία της λιπόλυσης.

Το πόσα κιλά θα χάσετε στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει απόλυτη σχέση με το αποτέλεσμα της πρώτης εβδομάδας. Στην περίπτωση που αυτό ήταν εντυπωσιακό, τότε σαφώς σε αυτή τη φάση θα πρέπει να έχετε μικρότερες προσδοκίες. Αν πάλι τα αποτελέσματα της πρώτης εβδομάδας ήταν περιορισμένα τότε υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες η φάση αυτή να είναι περισσότερο αποτελεσματική.

Ανάλογα λοιπόν με το αποτέλεσμα της πρώτης εβδομάδας μπορείτε να αναμένετε μία απώλεια βάρους από 1 έως 2 κιλά. Σαφέστατα, η εκτίμηση αυτή μπορεί να τροποποιηθεί τόσο προς τα κάτω, όσο και προς τα επάνω ανάλογα με τη μεταβολική κατάσταση που διέπει τον καθένα.

Συμπερασματικά, η κατανάλωση υπερτροφίμων συνδέεται με τη βελτίωση της υγείας και τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και ειδικότερα της στεφανιαίας νόσου κατά περίπου 30%.

Συνοπτικά, τα οφέλη τους στη διατροφή σχετίζονται με:

  • Μείωση των καρδιαγγειακών παθήσεων
  • Μείωση του κινδύνου εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου
  • Μείωση του κινδύνου ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2
  • Καλύτερη λειτουργία του εντέρου
  • Αποτελεσματικότερο έλεγχο του σωματικού βάρους.

Με βάση τα παραπάνω, είναι σίγουρο ότι το διατροφολόγιο της δεύτερης εβδομάδας της δίαιτας των Superfoods θα σας βοηθήσει να χάσετε το επιπλέον βάρος σας οριστικά και με απόλυτη ασφάλεια. Ιδού λοιπόν και η  διατροφή  σας στην πράξη:

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ

(Κάντε κλικ για να μεγεθύνετε το διαιτολόγιο)

i diaita twn superfoods 2 evdomada diaitologio

Σημαντικές συμβουλές της δίαιτας των Superfoods:

• Να τηρείτε τις ώρες και τη χρονική απόσταση των γευμάτων

• Άφθονο νερό- πάντα μετά το γεύμα

• Άφθονη κανέλα / πιπέρι / Πράσινο τσάι / Λουΐζα / Ρόφημα κρόκου Κοζάνης

• Μουρουνέλαιο για ισχυρό ανοσοποιητικό / Πολυβιταμίνη / Συμπλήρωμα σιδήρου (σε περίπτωση αναιμίας)

Μεταβολικό πενθήμερο | Η δίαιτα των Superfoods (1η εβδομάδα )Η δίαιτα των Superfoods (2η εβδομάδα )

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ