Ειδήσεις

Η διαιτα της Έλλη Στάη! Διατροφικό LIFESTYLE

H Έλλη Στάη  κερδίζει θαυμαστές με το καλλίγραμμο σώμα της που μαγνητίζει.

 

Η «Δίαιτα του γραφείου» που ακολουθεί η Έλλη Στάη

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και 2 μπάρες δημητριακών
  • Δεκατιανό: 2 φρουτα (ένα είδος) ή χυμός
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και 1 σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Όσπριο ή λαδερό της επιλογής σου (1 κ.σ. λάδι και ντομάτα), 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές, 1 κομμάτι τυρί φέτα

ΤΡΙΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Δεκατιανό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια ή φουντούκια)
  • Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα με ζαμπόν και τυρί, σαλάτα εποχής και χυμό
  • Βραδινό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με σάλτσα ντομάτας και τυρί, σαλάτα εποχής

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και κράκες ή μπισκότα δημητριακών
  • Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2%
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα, σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Ριζότο με λαχανικά και μανιτάρια και 1 φέτα τυρί κίτρινο με λίγα λιπαρά ή πατατπσαλάτα με 1 κ.σ. μαγιονέζα light

ΠΕΜΠΤΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό και 2 μπάρες δημητριακών
  • Δεκατιανό: 2 φρουτα (ένα είδος) ή χυμός
  • Μεσημεριανό: 1 αραβική πίτα με ζαμπόν και τυρί, σαλάτα εποχής και χυμό
  • Βραδινό: Κοτόπουλο ή ψάρι ή κρέας (κατά προτίμηση ψητά) και σαλάτα εποχής, 1 φέτα ψωμί σίκαλης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% ή χυμό, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Δεκατιανό: Ανάλατους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια ή φουντούκια)
  • Μεσημεριανό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και 1 σαλάτα εποχής, 1 χυμός
  • Βραδινό: Ομελέτα με 2 αυγά και λαχανικά της επιλογής σου, 1 σαλάτα εποχής και 1 φέτα ψωμί σίκαλης

 

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία