Οι 'Γρήγορες' δίαιτες των σταρ Διατροφικό LIFESTYLE

Η fast diet των σταρ για να χάσετε τα επιπλέον κιλά

 

Αυτή την εποχή δεν είμαστε οι μόνοι που παλεύουμε με τα κιλά των γιορτών, αλλά και όλες οι σταρ. Μόνο που εκείνες, ακολουθούν ευλαβική τη δίαιτα του Δημήτρη Γρηγορύκη και βλέπουν άμεσα αποτελέσματα. Η συγκεκριμένη είδηση δημοσιεύθηκε στο περιοδικό CIAO που κυκλοφόρησε στις 10/01/2017.

Ο Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης ετοίμασε ένα πρόγραμμα διατροφής που εκμεταλλεύεται ιις “καλές” τροφές και έχει ως αποτέλεσμα τη σταθερή απώλεια βάρους - εως και 4 κιλά το μήνα - ενώ εγγυάται ότι τα χαμένα κιλά παραμένουν χαμένα. Δεν είναι τυχαίο ότι μετά τις ατασθαλίες της εορταστικής περιόδου, όλες οι μεγάλες σταρ τηρούν ευλαβικά αυτή τη δίαιτα, προκειμένου να ιιαραμείνουν οι θεές που απολαμβάνουμε στην τηλεόραση ή τις πίστες.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του περιοδικού CIAO, ανάμεσα σε εκείνες που εφαρμόζουν τη δίαιτα του Δημήτρη Γρηγοράκη, με σχεδόν... θρησκευτική ευλάβεια, ιδιαίτερα την περίοδο μετά τις γιορτές, είναι η Ελένη Μενεγάκη, η Τατιάνα Στεφανίδου, η Δέσποινα Βανδή και βέβαια η Φαίη Σκορδά.

Όλες, δηλαδή, οι γυναίκες της ελληννικής showbiz που τις βλέπεις στην τηλεόραση και δεν μπορείς παρά να μείνεις με το στόμα ανοιχτό παρατηρώντας τις απίστευτες σιλουέτες του.

Που βασίζεται η συγκεκριμένη δίαιτα;

Η συγκεκριμένη δίαιτα βασίζεται στις λεγόμενες 'καλές τροφές', που είναι πολύ εύκολο να τις βρει κανείς και ακόμα πιο εύκολο να τις εντάξει στο διαιτολόγιό του.

Κανέλα: Η ευχάριστη γλυκόπικρη γεύση της κανέλας συνοδεύεται και από τις ευεργετικές της δράσεις στο μεταβολισμό. Φαίνεται πως διατηρεί τα επίπεδα της γλυκόζης σε πιο ομαλά επίπεδα, αηοτρέποντας την αύξηση της όρεξης.

Βρέθηκε πως η κανέλα επιβραδύνει το άδειασμα του στομάχου μετά τα γεύματα και ομαλοποιεί τα επίπεδα της γλυκόζης. Ως αποτέλεσμα τα επίπεδα της ινσουλίνης αυξάνονται πιο ομαλά και περιορίζεται η αποθήκευση του λίπους.

Πράσινο τσάι και ρόφημα κρόκου Κοζάνης: Αυξημένη κατανάλωση πράσινου τσαγιού με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες ή βιολογικό ρόφημα κρόκου Κοζάνης ή καφέ (στιγμιαίου ή ελληνικού) ενιΚοκκινο, πράσινο ή κίτρινο μήλο: Το φρούτο του χειμώνα είναι μία από τις καλύτερες πηγές κερκετίνης, ένα φυτοχημικό (φλαβονοειδές) που συνδέεται με την αυξημένη αντοχή στην άθληση.

Ένα μήλο την ημέρα λοιπόν δεν κάνει μόνο το γιατρό πέρα, αλλά τονώνει την αντοχή και την ενέργειά μας. Το μήλο εί ναι επίσης το φρούτο με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε πηκτίνη, πράγμα που σημαίνει ότι όποιος το καταναλώνει θα αισθανθεί πλήρης και χορτάτος, χωρίς να υποκύψει στον πειρασμό κάποιας παχυντικής λιχουδιάς

Αποξηραμένα φρούτα: Περιέχει αντιοξειδωτικά και σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα που δίνουν ενέργεια και ανεβάζουν τη διάθεση.

Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπη και χοληστερόλη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μέταλλα. Μπορούν λοιπόν να αντικαταστήσουν ένα γλυκό. λιπαρό και γεμάτο θερμίδες σνακ εφόσον καταναλώνονται με μέτρο. Κι αυτό γιατί είναι πιο πλούσια σε θερμίδες από τα αντίστοιχα Φρέσκα φρούτα.

Οι οδηγίες του διαιτολόγου

Το συγκεκριμένο διατροφολόγιο είναι απόλυτα ισορροπημένο σε αναλογία θρεπτικών συστατικών και καλύπτει εηαρκώς τις διατροφικές ανάγκες σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Για την καλύτερη τήρησή του πρέπει να εφαρμόζονται οι παρακάτω οδηγίες:

  1. Ελεύθερα μπορεί να χρησιμοποιεί κανείς: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.
  2. Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.
  3. Φρούτα: Μπορεί κανείς να καταναλώνει οηοιοδήποτε φρούτο εποχής σε ποσότητα ενός φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.
  4. Σαλάτα εποχής: Μπορεί να καταναλώνει κανείς οηοιοδήηοτε λαχανικά επιθυμείς, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.
  5. Το γάλα και το γιαούρτι πρέπει να περιέχει 1.5 1% λιπαρό.
  6. Στο ψάρι, το κοτόπουλο και το κρέας πρέπει να αφαιρείται η πέτσα.
  7. Λάδι: ελαιόλαδο, συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα.
  8. Πρέπει να αποφεύγεται το ζωικό βούτυρο. Είναι προτιμότερη η μαργαρίνη.
  9. Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου -βάρους 150 γρ. (κρεατικά), 200 γρ. (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια), 30-50 γρ. (τυρί, ψωμί).
  10. Αλλαγές στα γεύματα (και στις ήμερες) επιτρέπονται κατά βούληση.
  11. Αλκοόλ: Να προτιμάται η μπύρα ή το κρασί.
  12. Να προτιμάται η ακατέργαστη ζάχαρη.
  13. Τα φαγητά, κυρίως τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες, καλό θα είναι να στραγγίζονται
  14. Οταν συντρέχουν λόγοι αλλεργίας ή δυσαρέσκειας σε ορισμένες τροφές, τα γεύματα μπορούν να αντικατασταθούν με αντίστοιχες τροφές.
  15. Για γλυκό καλό είναι να ηροτιμώνται εβδομαδιαία μέχρι 100 γραμμάρια και επιδόρπια χωρίς ζάχαρη αλλά με γλυκαντικά.

Δείτε επίσης

Η μάχη της Selena Gomez με τον Λύκο

Η μάχη της Selena Gomez με τον Λύκο

Η 24χρονη Selena Gomez πάσχει από το αυτοάνοσο νόσημα του Λύκου και ανακοίνωσε ότι θέλει να ξεκουραστεί για τους επόμενους μήνες του τρέχοντος έτους, ώστε να αφοσιωθεί στην υγεία της.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία