Logodiatrofis.gr
Εποχιακά Θέματα

Γιορτινές έξοδοι & διατροφικοί πειρασμοί

Γιορτινές έξοδοι, διατροφικοί πειρασμοί

Η διαχείριση του πλάνου διατροφής και των γευμάτων μας στο σπίτι είναι εύκολη.

Τι γίνεται όμως όταν βρίσκεσαι σε μια έξοδο με μια πληθώρα επιλογών που παράλληλα σε βάζουν σε πειρασμούς;

Μπορεί τα Χριστούγεννα να πέρασαν αλλά οι γιορτές συνεχίζονται για λίγο ακόμα μέχρι να επιστρέψουμε στη καθημερινή μας ρουτίνα.

Μια καφετέρια ή ένα εστιατόριο με ζεστό γιορτινό κλίμα είναι σίγουρο πως περιλαμβάνονται στο πρόγραμμά μας. Στις εξόδους φυσικά δεν θα αντισταθούμε να πάρουμε ένα ζεστό ρόφημα ή να επιλέξουμε τα αγαπημένα μας πιάτα (ορεκτικά και κυρίως) όταν επισκεφθούμε κάποιο εστιατόριο.

Ο στόχος είναι σίγουρα η απόλαυση αλλά φυσικά, και η διατήρηση των αποτελεσμάτων της διατροφής που έχτιζες τόσο καιρό. Σίγουρα δεν προλαβαίνεις να «χαλάσεις» όλη αυτή τη πρόοδό της σιλουέτας σου μέσα σε μία με δύο μέρες. Στην περίπτωση που γνωρίζεις ότι τα περισσότερα γεύματά σου δεν θα είναι από «τα χεράκια σου», υπάρχει τρόπος να έχεις και εδώ τον έλεγχο!

Γιορτινές έξοδοι & διατροφικοί πειρασμοί: Σου παραθέτουμε λοιπόν 5 συμβουλές για να μην ξεφύγεις από τους διατροφικούς σου στόχους και παράλληλα να απολαύσεις τις Χριστουγεννιάτικες εξόδους σου!

1)Ελέγξτε το μενού εκ των προτέρων

Πολλά είναι τα εστιατόρια που προσφέρουν διατροφικές πληροφορίες και το μενού τους στο διαδίκτυο. Ελέγξτε το μενού από πριν, είτε online είτε πριν μπείτε στο εστιατόριο, και επιλέξτε εκείνα τα πιάτα που θα ανταποκρίνονται όσο γίνεται στο διατροφικό σας πλάνο και μπορείτε παράλληλα να απολαύσετε.

2)Προσαρμόστε το πιάτο σας

Μην φοβάστε να ζητήσετε από το εστιατόριο να προσαρμόσει το πιάτο σας.

Προτιμήστε όσο γίνεται, μια σαλάτα ή ψητά λαχανικά από τις τηγανιτές πατάτες. Ζητήστε το ελαιόλαδο ξεχωριστά από τη σαλάτα και να προσθέσετε εσείς τη ποσότητα που θέλετε. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με τις σάλτσες ή τις σως. Με αυτόν τον τρόπο έχετε παραπάνω έλεγχο του τι καταναλώνετε και πόσο.

3)Κάντε πιο υγιεινές επιλογές

Προσπαθήστε να επιλέξετε τις πιο υγιεινές επιλογές από το μενού και προσαρμόστε το γεύμα σας έτσι ώστε να ταιριάζει στη διατροφή σας, αντί να πηγαίνετε μόνο για τα αγαπημένα σας. Αποφύγετε τα τηγανητά πιάτα ή εκείνα με κρεμώδεις ή τυρένιες σάλτσες.

Εάν έχετε επιδόρπιο, επιλέξτε επιδόρπια με βάση τα φρούτα αντί για εκείνα με βάση τη ζαχαροπλαστική. Αν από την άλλη δεν μπορείτε να αντισταθείτε, περιορίστε την ποσότητα.

4)Διαχειριστείτε την πείνα σας

«Θα φάμε έξω σήμερα, οπότε θα δεν φάω τίποτα άλλο την υπόλοιπη ημέρα». Σίγουρα ταυτίζεσαι με αυτή τη φράση ή την έχεις εφαρμόσει τουλάχιστον μία φορά.

Ξεκίνα τη μέρα σου όπως πάντα, κατανάλωσε το πρωινό σου και απλά ελάττωσε τη ποσότητα των υπόλοιπων γευμάτων. Φάε ένα ελαφρύ μεσημεριανό ή βραδινό, όπως μια σαλάτα ή ένα σάντουιτς, ανάλογα πότε είναι προγραμματισμένο το «μεγάλο» γεύμα.

Ακόμη, πρόσθεσε μέσα στα γεύματά σου πηγές φυτικών ινών, όπως φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα ολικής αλέσεως έτσι ώστε να διατηρήσεις το αίσθημα του κορεσμού λίγο παραπάνω.

5)Προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ

Είναι εύκολο να φύγουμε εκτός του προγράμματος και να καταναλώσουμε περισσότερο από ότι είχαμε υπολογίσει. Σε κάθε περίπτωση όμως προσπάθησε να περιορίσεις το ποτό στα 2 ποτήρια το πολύ έχοντας κατά νου πως και αυτά μας προσθέτουν θερμίδες.

Ακόμη, μην ξεχνάμε και τα αναψυκτικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και θερμίδες. Προτιμήστε εκείνα χωρίς ζάχαρη. Σε κάθε περίπτωση η καλύτερη επιλογή είναι αναμφίβολα, εκείνη του νερού.

Πάνω από όλα το σημαντικότερο είναι να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε τη περίοδο των γιορτών. Ας αποφορτιστούμε από την πίεση του καθημερινού μας προγράμματος και παράλληλα ας φορτίσουμε τις μπαταρίες μας και να υποδεχτούμε το νέο έτος με την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.

Διασκεδάστε λοιπόν, και περάστε όμορφα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους απολαμβάνοντας τις στιγμές μαζί τους. Όσον αφορά τις διατροφικές σας επιλογές προσπαθήστε να μην υπερβάλετε. Μην πιάνετε δηλαδή, ούτε το ένα άκρο, ούτε το άλλο. Γευτείτε όλα όσα λαχταράτε και φυσικά με μέτρο!

Καλές γιορτές!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ