Logodiatrofis.gr
Έρευνα

Ετήσια αύξηση 34% στην αγορά τροφίμων ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ στις Η.Π.Α.

Στον τομέα του λιανικού εμπορίου, οι πωλήσεις τροφίμων χωρίς γλουτένη σημείωσαν μια ετήσια αύξηση της τάξης του 34% για την πενταετή περίοδο που ολοκληρώθηκε το 2014, όταν οι πωλήσεις αυτής της αγοράς έφτασαν τα $973.000.000, σύμφωνα με την Packaged Facts, μια εταιρεία έρευνας της αγοράς, στην έκθεση “Τρόφιμα ελεύθερα γλουτένης στις Η.Π.Α., 5η Έκδοση”.

“Οι έμποροι έχουν αποδεχτεί τη μόδα των τροφίμων χωρίς γλουτένη, εφοδιαζόμενοι περισσότερα προϊόντα χωρίς γλουτένη, τα οποία εκθέτουν στα μαγαζιά τους, αλλά και λανσάροντας τα δικά τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.”, είπε ο David Sprinkle, διευθυντής της έρευνας της Packaged Facts.

Τα δεδομένα της έρευνας της Packaged Facts για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2014 αποκαλύπτουν ότι περισσότερο από το 1/3 των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι η ένδειξη “Ελεύθερο γλουτένης/Ελεύθερο σίτου” είναι ένας σημαντικός παράγοντας όταν ψωνίζουν τρόφιμα. Επιπρόσθετα, το ¼ αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν αγοράσει ή χρησιμοποιήσει διατροφικά προϊόντα με την ένδειξη “Ελεύθερο γλουτένης” κατά τους 3 τελευταίους μήνες πριν τη διεξαγωγή της έρευνας.

Κοιτάζοντας μπροστά, η κεκτημένη ταχύτητα της αγοράς τροφίμων χωρίς γλουτένη δεν αναμένεται να μειωθεί στο άμεσο μέλλον. Η Packaged Facts προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα $2.000.000.000 το 2019.

konstantinos-kraniwtisΚωνσταντίνος Κρανιώτης
Τελειόφοιτος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
konstantinos.kkranio.kraniotis@gmail.com

Read this article in english
U.S. gluten-free food market reaches $973 M

Δείτε περισσότερες ΕΡΕΥΝΕΣ… ΕΔΩ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ