Επίπεδη κοιλιά τι να τρώω; Συμβουλές & Tips

 

1.Μπορείτε να πιείτε Πράσινο Τσάι
το οποίο θα βοηθήσει στην χώνεψη,την επιτάχυνση του μεταβολισμού και στην απομάκρυνση των τοξινών 
απο τον οργανισμό.

2.Αποφύγετε τα τηγανιτά
(π.χ. πατάτες)
Ως γνωστόν είναι από τα πιο λιπαρά και βαριά φαγητά.

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Harvard, οι άνθρωποι που καταναλώνουν συστηματικά τηγανητές πατάτες τείνουν να αυξάνουν το βάρος τους κατά 5 κιλά κάθε 4χρόνια! Εναλλακτικά μπορείτε να μειώσετε την ποσότητα της τηγανητής πατάτας και να αυξήσετε την ποσότητα της σαλάτας. Με αυτό τον τρόπο θα αισθάνεστε πλήρεις και θα ενισχύσετε την ταχύτητα της απώλειας βάρους και όχι την αύξηση του σωματικού λίπους!

3. Φρούτα
είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που μειώνουν την αποθήκευση λίπους και αυξάνουν τον κορεσμό.

4.Νερό, νερό, νερό !!!
Πίνετε πολύ νερό. Αρχίστε την μέρα σας πίνοντας ένα φλιτζάνι νερό με 10σταγόνες λέμονι, θα σας βοηθήσει να αποτοξινωθείτε,ε νεργοποιεί τον
μεταβολισμό από νωρίς. Κατά την διάρκεια της ημέρας πιείτε 8-10ποτήρια νερό θα βοηθήσει στην χώνεψη και στην ενυδάτωση του
σώματος-δέρματος, προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν αφυδάτωση (τα τρόφιμα μεταβολίζονται με την βοήθεια των υγρών του σώματος).

5.Άπαχο Γιαούρτι
Έχει τεκμηριωθεί ότι η διατροφή αυξημένη σε ασβέστιο από ημίπαχα
γαλακτοκομικά, ευνοεί την απώλεια κοιλιακού λίπους. Το άπαχο γιαούρτι είναι βασική πηγή ασβεστίου, θα βοηθήσει στην λειτουργία του εντέρου, θα αυξήσει την άμυνα του οργανισμού και θα βελτιώσει την κατανομή λίπους στη περιοχή της κοιλιάς.

Νικολίνα Μάλλιου
Σύμβουλος Διατροφής

Δείτε επίσης

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία