Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Έξυπνα Διατροφικά Tips για πολυάσχολους

eksypna diatrofika tips polyasxolous

Στο σύγχρονο τρόπο ζωής όπου η 8ωρη εργασία καταλήγει 10ωρη και οι κοινωνικές υποχρεώσεις, καθώς και εκείνες του σπιτιού δεν έχουν τελειωμό, η σωστή διατροφή έρχεται συχνά σε δεύτερη μοίρα.

Οι λέξεις «πρόγραμμα», «ισορροπία», «μείωση» ή «διατήρηση βάρους» φαντάζουν ως ένα επίτευγμα ακατόρθωτο στην έντονη καθημερινότητα σου και η σκέψη τους μόνο άγχος σου επιφέρει. Και κάπου εκεί αναβάλεις, μεταφέροντας τους στόχους σου στο μέλλον…

Infographic

eksipna diatrofika tips polyasxolous Infographic Philips scaled

Μην απελπίζεσαι όμως, γιατί με τα κατάλληλα tips θα καταφέρεις να δώσεις και πάλι στη διατροφή σου τον πρωταγωνιστικό της ρόλο, εύκολα και κυρίως γρήγορα!

1. Η σωστή διατροφή απ’ το πρωινό φαίνεται!

Ξέχνα τα χρονοβόρα πρωινά μαγειρέματα και… άλεσέ τα!

Κατανάλωσε ένα γευστικό, θρεπτικό και γρήγορο Smoothie από ημίπαχο γάλα ή/και γιαούρτι ή από γάλα φυτικό (επέλεξε εκείνο χωρίς προσθήκη ζάχαρης) και τα αγαπημένα σου φρούτα εποχής, χρησιμοποιώντας το μπλέντερ Philips HR3573 1000W.

Διαθέτει γυάλινη κανάτα 2L και τεχνολογία ProBlend 6 για να αναμιγνύεις ομοιόμορφα τα υλικά και να φτιάχνεις υγιεινά και γευστικά smoothies εύκολα και γρήγορα.

Πρόσθεσε, λίγο ταχίνι ή φυστικοβούτυρο, λίγο μέλι, κακάο, τριμμένους ξηρούς καρπούς και κανέλα και ξεκίνα υγιεινά και εύκολα τη μέρα σου!

2. Συχνά γεύματα!

Συμβάλλουν στον ανεφοδιασμό του οργανισμού σου με ενέργεια, σε καλύτερη μεταβολική λειτουργία (τουτέστιν περισσότερες «καύσεις») και παράλληλα ενισχύουν τον κορεσμό!

Θέλεις ωστόσο κάτι γρήγορο και συνάμα θρεπτικό.

Δοκίμασε, ανάλατους ξηρούς καρπούς που είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά, φρέσκα φρούτα (μη ξεχνάς τις βιταμίνες σου!) ή και ένα συνδυασμό αυτών προσθέτοντας μαζί μια βάση από ημίπαχο γιαούρτι.

3. Κατανάλωσε λαχανικά!

Πόσες φορές δεν έχεις ακούσει ότι μια ισορροπημένη διατροφή απαιτεί σε καθημερινή βάση εκτός από την κατανάλωση φρούτων και κατανάλωση λαχανικών; Μήπως παρόλα αυτά ο περιορισμένος χρόνος σου, κάνει μέχρι και την προετοιμασία της σαλάτας να φαντάζει Γολγοθάς;

Ήρθε λοιπόν η ώρα να εντάξεις στη ζωή σου τις σούπες!

Γρήγορες, νόστιμες και πάνω απ’ όλα θρεπτικές, αποτελούν την τέλεια λύση στο πρόβλημα σου.

Συνδύασε ποικιλία λαχανικών, άλεσε ομοιόμορφα όλα τα υλικά με το μπλέντερ της Philips HR2224 800W για να έχει η σούπα σου την τέλεια υφή που επιθυμείς και χάρισε ένα «boost» βιταμινών στον οργανισμό σου!

Το μπλέντερ της Philips HR2224 διαθέτει κανάτα χωρητικότητας 2L για να χωράει την ποσότητα που χρειάζεσαι και τεχνολογία ProBlend 4 για αποτελεσματικότερη άλεση των υλικών.

Οι σούπες είναι ένας εύκολος τρόπος να καλύψεις την απαραίτητη ημερήσια πρόσληψη θρεπτικών συστατικών απλά εντάσσοντας τις στην καθημερινή διατροφή σου αποκτώντας έτσι μικρές υγιεινές συνήθειες!

4. Ενυδατώσου!

Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει και επαρκής ενυδάτωση!

Είναι αλήθεια ότι το σώμα μας αποτελείται κατά 75% από νερό, αλλά ωστόσο εσύ δε φημίζεσαι και για τις καλύτερες σχέσεις μαζί του.

Σε περίπτωση που ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που το βρίσκουν άγευστο και γι’ αυτό το αποφεύγουν, σου έχω λύση απλή και γρήγορη. Φτιάξε χυμούς!

Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Θα σε ενυδατώσουν προσφέροντάς σου παράλληλα τη δυνατότητα να δημιουργήσεις εύκολα (ακόμα και συνδυάζοντάς τα) τις γεύσεις που σου αρέσουν!

Συνδύασε μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών χρησιμοποιώντας τον αποχυμωτή αργής εκχύλισης της Philips HR1888 και ανακάλυψε τον αγαπημένο σου χυμό!

Χάρη στην τεχνολογία MicroMasticating, ο αποχυμωτής αργής εκχύλισης της Philips HR1888 συνθλίβει αργά τα φρούτα και τα λαχανικά εξάγοντας όσο το δυνατόν περισσότερα συστατικά για να απολαμβάνεις ένα πλούσιο χυμό σε ίνες και θρεπτικά συστατικά.

Χρησιμοποίησε πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως σέλερι, σπανάκι ή ρόκα είτε σκληρά λαχανικά όπως το παντζάρι και δημιούργησε τις πιο ευφάνταστες συνταγές για όλη την οικογένεια, προσθέτοντας ακόμα φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως το ρόδι.

Μη δημιουργείς στερητικά συναισθήματα!

Σε ένα πλάνο ισορροπίας δε θα μπορούσε να απουσιάζει η γλυκιά γεύση. Μείνε λοιπόν σε «πρόγραμμα» δημιουργώντας με απλό τρόπο θρεπτικά και γρήγορα επιδόρπια με χαμηλές θερμίδες!

  • Νόστιμες, σπιτικές φρουτόκρεμες: Ολόκληρα φρούτα εποχής αλεσμένα με σπόρους chia, κανέλα ή ακόμα και με αβοκάντο.
  • Σπιτική μπισκοτόκρεμα: Πολυδημητριακά μπισκότα συνδυασμένα με φυτικό γάλα, μέλι και κανέλα
  • Κρέμες σπιτικές ανάμικτες: Φρούτο εποχής, φυτικό γάλα, νιφάδες βρώμης, λιναρόσπορος, κακάο, μέλι και κανέλα.
  • Σπιτική μους σοκολάτας «λάιτ»: Μαύρη σοκολάτα (52% περιεκτικότητα κακάο), φρέσκο γάλα ημίπαχο, ημίπαχο γιαούρτι. Γαρνίρετε με τριμμένους ξηρούς καρπούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ