Logodiatrofis.gr
Ο ειδικός απαντά...

Είναι αλήθεια ότι οι κράμπες οφείλονται σε έλλειψη μαγνησίου;

Είναι αλήθεια ότι οι κράμπες οφείλονται σε έλλειψη μαγνησίου; - έλλειψη μαγνησίου

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου…

Είναι αλήθεια ότι οι κράμπες οφείλονται σε έλλειψη μαγνησίου; Αν ναι, ποια φαγητά μπορώ να προσφέρω στο γιο μου που υποφέρει από συχνές κράμπες;

Το μαγνήσιο είναι ένα στοιχείο με συμμετοχή στις περισσότερες βασικές λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού. Περιέχεται στα οστά και τους ιστούς.

Το μαγνήσιο λαμβάνεται μέσω της τροφής. Η απορροφητικότητά του μειώνεται με την αύξηση της ηλικίας και τη λήψη συμπληρωμάτων σιδήρου. Το πλεόνασμα μαγνησίου αποβάλλεται μέσω των νεφρών.

Οι βασικές συνέπειες της ανεπάρκειας μαγνησίου είναι οι μυϊκές κράμπες, η ταχυκαρδία και οι αρρυθμίες, η υπέρταση, διαταραχές στο νευρικό σύστημα με αισθητικές παρενέργειες (πιασίματα, μουδιάσματα).

Επίσης, η ανεπάρκεια μαγνησίου υποβοηθά την εμφάνιση ή δυσκολεύει την αντιμετώπιση ασθενειών όπως οστεοπόρωση, ημικρανίες και άσθμα.

Συχνά συνοδεύεται από ανεπάρκεια κι άλλων ιχνοστοιχείων (ασβέστιο, κάλιο).

Συνιστώμενες ημερήσιες δόσεις μαγνησίου

  • Παιδιά 1-3 ετών : 80mg
  • Παιδιά 4-8 ετών : 130mg
  • Παιδιά 9-12 ετών : 240mg

Ποσότητα μαγνησίου περιέχεται σχεδόν σε όλες τις τροφές. Οι καλύτερες πηγές είναι :

  • ψάρια (ο μπακαλιάρος, ο σολομός, το σκουμπρί, η σαρδέλα, οι γλώσσες, η ρέγκα, αλλά και θαλασσινά όπως το χταπόδι και οι σουπιές)
  • σπανάκι
  • μπανάνες
  • αποξηραμένα σύκα
  • φασόλια
  • πράσινα λαχανικά

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο – Διατροφολόγο!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ