Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Η διατροφή στην προστασία του Ανοσοποιητικού, στην εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα στο OPEN TV

Η διατροφή στην προστασία του Ανοσοποιητικού, στην εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα στο OPEN TV

Ο Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης καλεσμένος στην εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα στο OPEN TV, μας ενημερώνει για το ρόλο της διατροφής στην προστασία του ανοσοποιητικού.

Η διατροφή μπορεί να αποτελεί ανάχωμα στις διαταραχές του ανοσοποιητικού, προωθώντας ουσιαστικά την καλή υγεία?

Πειστικές απαντήσεις δόθηκαν στην εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα στο OPEN TV κατά την αναφορά της παρουσιάστριας στο βιβλίο «ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ», Εκδ. ΜΙΝΩΑΣ 2019.

Ένα σωστά ρυθμισμένο ανοσοποιητικό πράγματι θεωρείται προστάτης της υγείας μας! Εκτός των άλλων όμως:

  • Αποτελεί θεματοφύλακα υψηλών προδιαγραφών
  • Θωρακισμένο ανοσοποιητικό σημαίνει καλύτερος μεταβολισμός
  • Το ισχυρό ανοσοποιητικό δεν είναι πάντα επιθυμητό
  • Ρυθμίζουμε διατροφικά το ανοσοποιητικό
  • Θετικές αλλά και αρνητικές (ανάλογα με τις επιλογές μας) είναι επιδράσεις της διατροφής

Δέκα (10) «Υπερτροφές» που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό

  1. Μουρουνέλαιο
  2. Λεμόνι, πορτοκάλι / χυμός Πορτοκάλι
  3. Ντομάτα, Καρότα, Στιγμιαίος καφές
  4. Δημητριακά ολικής άλεσης με σιτάρι και βρώμη /Cream Crackers Σίκαλης
  5. Σκόρδο / κρεμμύδι
  6. Ελιές / ελαιόλαδο
  7. Αυγό
  8. Ψάρι
  9. Καρύδια
  10. Γιαούρτι / κεφίρ

ΗΛΙΟΣ!!!!!!

Δέκα (10) Τροφές που αποδιοργανώνουν το ανοσοποιητικό

  1. Επεξεργασμένα κρέατα (πχ. Αλλαντικά)
  2. Τρόφιμα που περιέχουν χρωστικές και βελτιωτικά γεύσης
  3. Τηγανισμένα σε ακατάλληλες συνθήκες
  4. «Λευκά» τρόφιμα (ψωμί, ζυμαρικά κ.λπ.)
  5. Μη εποχικά τρόφιμα
  6. Ξεροψημένα τρόφιμα
  7. Τυποποιημένα τρόφιμα: σνακ, σφολιατοειδή, φρουτοποτά
  8. Νερό με υψηλή συγκέντρωση χλωρίου (από διαβρωμένους σωλήνες)
  9. Μεγάλα ψάρια
  10. Γλυκά – ζάχαρη

Βρείτε το βιβλίο “Αυτοάνοσα, Ανοσοποιητικό και Διατροφή” στο eshop.logodiatrofis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ