Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Η διατροφή είναι ασπίδα απέναντι στον κορωνοϊό

diatrofi aspida apenanti korwnoio bestofyou

Ο κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης μίλησε στη Φαίη Ευθυμίου, διευθύντρια περιεχομένου του bestofyou.gr για τον σημαντικό ρόλο της διατροφής απέναντι στις ιώσεις και την covid-19.

Η διατροφή μπορεί αποδεδειγμένα να συμβάλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας και να αποτελέσει ασπίδα απέναντι στην COVID-19 και σε άλλους ιούς και ιώσεις.

Oλοένα και περισσότερες μελέτες αποδεικνύουν πως τα τρόφιμα και τα θρεπτικά τους συστατικά μπορούν να μας εξασφαλίσουν ενίσχυση του ανοσοποιητικού και προστασία.

Γι΄αυτό και σύμφωνα με τον Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη η ενίσχυση και θωράκιση του οργανισμού μας μέσω της διατροφής είναι ένα όπλο που πρέπει να βάλουμε στη φαρέτρα μας ενάντια στον κορωνοϊό αλλά και τις ιώσεις.

Ποιες βιταμίνες είναι σύμμαχοι απέναντι στην COVID -19

H βιταμίνη C και οι πολυφαινόλες που μας χαρίζουν τα πορτοκάλια ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

H βιταμίνη D είναι ένα δωρεάν θρεπτικό συστατικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό μας απέναντι στην COVID-19. H βιταμίνη D που συλλέγουμε με την έκθεσή μας στον ήλιο αλλά και από τη διατροφή είναι πολύ σημαντική στην αντιμετώπιση και εξουδετέρωση ιών και λοιμώξεων. Η βιταμίνη D είναι ένα δώρο του ήλιου που οφείλουμε να κάνουμε με τη σειρά μας στην υγεία μας. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που η έξαρση των ιώσεων παρουσιάζεται τους μήνες Φεβρουάριο, Μάρτιο και Απρίλιο και συμβαδίζει με τα χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D στον πληθυσμό.

Βιταμίνη D σε όλες τις ηλικίες και ομάδες πληθυσμού

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη και για τα παιδιά γιατί παίζει σημαντικό ρόλο στον σχηματισμό της οστικής μάζας και στην ανάπτυξη. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τις εγκύους, τους ηλικιωμένους, τις ευαίσθητες ομάδες, τα παιδιά και όλους τους ενήλικες. Με μια απλή εξέταση αίματος μπορούμε να μάθουμε αν έχουμε ανεπάρκεια βιταμίνης D προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Η λειτουργία του ανοσοποιητικού μας εξαρτάται και από τη διατροφή μας

Μια διατροφή ενίσχυσης του ανοσοποιητικού πρέπει να είναι πλούσια σε

  • βιταμίνες Α, C, D
  • αντιοξειδωτικά
  • ωμέγα 3 λιπαρά
  • μονοακόρεστα λιπαρά
  • ψευδάργυρο, χαλκό, σελήνιο
  • προβιοτικά

Οι παχύσαρκοι έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν έλλειψη ή ανεπάρκεια σε βιταμίνη D με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν περισσότερο και από τον κορονοϊό.

Οι άνθρωποι με σκουρόχρωμη επιδερμίδα όσο παράδοξο και αν ακούγεται έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν έλλειψη ή ανεπάρκεια σε βιταμίνη D.

Το μυστικό της υγείας κρύβεται σε 2 λέξεις

Η φύση προστατεύει το σώμα μας αρκεί να κάνουμε τις σωστές διατροφικές επιλογές και η ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ είναι το μυστικό για σωστή διατροφή. Επίσης η άσκηση είναι σημαντικός παράγοντας ενίσχυσης του ανοσοποιητικού καθώς προκαλεί διέγερση και παραγωγή ενδορφινών.

Η υγεία είναι ένα σύνολο αντιδράσεων και επιλογών που λειτουργούν συνδυαστικά

Η σωστή διατροφή είναι ένα πολύτιμο εφόδιο που μπορεί να λειτουργήσει ως ασπίδα στην υγεία και την ψυχολογία μας.

Για καλύτερη υγεία

ΛΕΜΕ ΝΑΙ

  • Σε ένα όσο πιο φυσικό τρόπο διαβίωσης
  • Στη σωστή διατροφή
  • Στην άσκηση
  • Στη καλή ψυχολογία

ΛΕΜΕ ΟΧΙ

  • Στα πολλά λιπαρά
  • Στην μεγάλη κατανάλωση κόκκινου κρέατος
  • Στα συνθετικά τρόφιμα
  • Στα αναψυκτικά
  • Στο άγχος και την καθιστική ζωή

Αρχική δημοσίευση στο bestofyou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ