Ειδήσεις

Debate Πράσινα λαχανικά ή ντομάτα Τροφογνωσία

Γνωρίζετε ότι καθημερινά στη διατροφή σας πρέπει να καταναλώνουμε λαχανικά; 

 

 

ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Βελτιώνουν την όραση στους ηλικιωμένους: Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστήμιου του Harvard η εβδομαδιαία κατανάλωση 2-4 μερίδων πράσινων λαχανικών (σπανάκι, μαρούλι μπρόκολο), μπορεί να μειώσει κατά 43% την πιθανότητα εμφάνισης του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας, που είναι ο κύριος λόγος μειωμένης όρασης  στα άτομα άνω των 65 ετών. 

Συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς: Η κατανάλωση μίας ντομάτας την ημέρα είναι δυνατόν να προσφέρει και μέχρι 30% προστασία από τις καρδιακές παθήσεις, χάρη στο υψηλό περιεχόμενό της σε λυκοπένιο, που μειώνει τα επίπεδα της οξειδωμένης LDL- κακής χοληστερόλης.

NTOMATA

Συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς: Η κατανάλωση μίας ντομάτας την ημέρα είναι δυνατόν να προσφέρει και μέχρι 30% προστασία από τις καρδιακές παθήσεις, χάρη στο υψηλό περιεχόμενό της σε λυκοπένιο, που μειώνει τα επίπεδα της οξειδωμένης LDL- κακής χοληστερόλης.

Ωστόσο, πολλοί συχνά ιδιαίτερα τα άτομα, που ακολουθούν δίαιτα έρχονται αντιμέτωπα με το δίλημμα για το αν θα πρέπει να καταναλώνουν: «Πράσινα λαχανικά ή ντομάτα»;

Δείτε επίσης

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Οι φυτικές ή διαιτητικές ίνες θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας. Διέρχονται από τον οργανισμό μας φτάνοντας στο παχύ έντερο, δίχως να απορροφώνται ή να πέπτονται και αυτό τις καθιστά τόσο σημαντικές.!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Χαλβάς: Το υγιεινό γλυκό για όλες τις ώρες!

Ο χαλβάς προέρχεται από την αραβική λέξη hulw, που σημαίνει γλυκό και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη νηστεία, μιας και είναι πλούσιος σε σημαντικά θρεπτικά συστατικά (ασβέστιο, πρωτεΐνη), που ο οργανισμός στερείται λόγω αποχής από  τρόφιμα όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία