Logodiatrofis.gr
Γλυκά Συνταγές

Banana Bread

banana bread

Συνταγή για ένα υγιεινό, εύκολο και πολύ γευστικό Banana Bread…

ΥΛΙΚΑ (10-12 μερίδες)

  • 4 ώριμες μπανάνες 

  • 1 Αυγό 

  • 200γρ Αλεύρι 100% Ολικής

  •  5γρ Μαγειρική Σόδα

  • Κανέλα Κεϋλάνης 

  • 1κ.γλ εκχύλισμα Βανίλιας 

  • 80γρ Φουντούκια & Αμύγδαλα  (τριμμένα στο multi)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Σε ένα μπόλ λιώνουμε με το πιρούνι τις μπανάνες και προσθέτουμε έπειτα το αυγό 
  2. Σε δεύτερο μπολ ανακατεύουμε τα στερεά υλικά, δηλαδή το αλεύρι, τη μαγειρική σόδα, την κανέλλα Κεϋλάνης, το αλάτι, τους ξηρούς καρπούς  και τέλος το εκχύλισμα βανίλιας.
  3. Αναμειγνυουμε τα δυο μείγματα.
  4. Σε μια μικρή φόρμα κέικ βάζουμε αντικολλητικό χαρτί και απλώνουμε το μείγμα ομοιόμορφα.
  5. Ψήνουμε στου 180 βαθμούς για 35 λεπτά. 

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ

To Banana Bread που θα λατρέψεις αποτελεί μια υγιεινή επιλογή για σνακ με μόνο 165 θερμίδες ανά κομμάτι.

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ταυτόχρονα χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου γεγονός που το καθιστά ιδανική επιλογή σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.

Τέλος, είναι ένας εύκολος και νόστιμος τρόπος να ενσωματώσουν μικροί και μεγάλοι στο καθημερινό τους διαιτολόγιο φρούτα και ξηρούς καρπούς.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ