Ειδήσεις

Απολαύστε τα Χριστούγεννα κρατώντας τα κιλά μακριά! Εποχιακά Θέματα

Οι ημέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν και μαζί έρχονται και οι γευστικές απολαύσεις των ημερών.

Πως όμως θα απολαύσετε τις γιορτές κρατώντας τα κιλά μακριά;

Διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές:

  1. Τρώτε λιγότερο. Απολαύσετε λίγο από ό, τι αγαπάτε, αλλά αποφύγετε την υπερφόρτωση του πιάτου σας με ένα βουνό τροφίμων, που θα μετανιώσετε αργότερα. Η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία.
  2. Απολαύστε ένα μικρό σνακ πριν φτάσετε σε ένα γιορτινό τραπέζι. Επιλέξτε σνακ που περιέχουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες για να σας βοηθήσουν να ικανοποιήσετε την πείνα σας και να σας αποτρέψουν από την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα. Κατάλληλα σνακ μπορεί να περιλαμβάνουν μια χούφτα ξηρών καρπών, μπάρα δημητριακών, ένα βραστό αυγό κ.α.
  3. Αυξήστε την κατανάλωση λαχανικών. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά γι’ αυτό γεμίστε το πιάτο σας με όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά περιορίζοντας έτσι την ποσότητα άλλων λιπαρών τροφίμων. Ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε την κατανάλωση λαχανικών είναι να απολαύσετε το πρωί ένα φρεσκοστυμμένο πράσινο χυμό. Συνδυάστε το σέλινο, το αγγούρι, το μαρούλι, το μαϊντανό, το τζίντζερ και λίγο πράσινο μήλο.
  4. Τρώτε αργά. Το καλό μάσημα των τροφίμων βοηθά στην επιβράδυνση του γεύματος και έτσι το μυαλό σας έχει την ευκαιρία να συμβαδίσει με το στομάχι σας για να καταλάβετε πότε είστε πλήρεις ενώ βοηθά και τη βελτιστοποίηση της πέψης και της απορρόφησης των τροφίμων.
  5. Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλκοόλ. Αυτές οι ουσίες θα οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους. Η ζάχαρη δημιουργεί το αίσθημα της πείνας και η υπερκατανάλωσή της αυξάνει το λίπος στο σώμα. Τα σάκχαρα μπορεί να κρύβονται σε κάθε είδους επεξεργασμένα τρόφιμα, γι΄αυτό καλό είναι να διαβάζετε τη διατροφική ετικέτα όπου αυτό είναι δυνατόν. Απολαύστε ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα, έως και δύο φορές την εβδομάδα.

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός

tria.ale7 @ gmail.com

Δείτε επίσης

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και όλοι αναζητάμε την ιδανική διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε τα κιλά μας σε φυσιολογικά επίπεδα και ταυτόχρονα να λαμβάνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής.!

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία