Logodiatrofis.gr
Συμβουλες & Tips

Η ανοιξιάτικη διατροφή: Αποβάλλουμε τις διατροφικές συνήθειες του χειμώνα και υιοθετούμε νέες

ανοιξιάτικη διατροφή

Συνήθως τον χειμώνα επιλέγουμε  τρόφιμα πιο πλούσια σε υδατάνθρακες και λίπη.

Κάτι το κρύο, κάτι ότι νυχτώνει νωρίτερα έχουμε μια πιο συναισθηματική σχέση με το φαγητό.

Τι συμβαίνει όμως  όταν βγαίνουμε από την «χειμερινή νάρκη» και πως διαχειριζόμαστε τα νέο- αποκτειθέντα κιλά;

H άνοιξη μας δίνει το έναυσμα να ασχοληθούμε περισσότερο με το σώμα μας και την διατροφή μας.

Η  αλλαγή της ώρας, η άνοδος της θερμοκρασίας που μας επιτρέπει να περπατήσουμε & η είσοδος των εποχιακών φρούτων και λαχανικών συνεισφέρουν στην ανάγκη για αλλαγή!

5 tips:

  • Εκμεταλλευόμαστε τα πολλά φρούτα & λαχανικά :

    Όταν ακούμε τις λέξεις “ανοιξιάτικη διατροφή” το μυαλό μας πάει σε φράουλες, βερίκοκα, κεράσια, πορτοκάλια, μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, αρακά, αγκινάρες. Φτιάχνουμε smoothies με την προσθήκη κάποιου γαλακτοκομικού για θρέψη και ενυδάτωση ή βελουτέ σούπες για ένα ελαφρύ βραδινό.

  • Ενθαρρύνουμε τον εαυτό μας να περπατάει όσο περισσότερο μπορεί

    Βάζουμε στόχο κάθε ημέρα να ξεπερνάμε το προηγούμενο ρεκόρ μας στο περπάτημα. Προτιμάμε να ανεβαίνουμε σκάλες από το να παίρνουμε το ασανσερ.

  • Προτιμάμε τρόφιμα φυτικής προέλευσης & μειώνουμε τα ζωικής

   Επιλέγουμε την μείωση του κόκκινου κρέατος (μείωση κορεσμένων λιπαρών) & αντικαθιστάμε με τρόφιμα  πλούσια σε φυτική πρωτεΐνη. Μπορούμε κατ’ αυτόν τον τρόπο να γίνουμε και  πιο δημιουργικοί. Διαλέγουμε μανιτάρια, φακές, ρεβίθια, κινόα (τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη) και παρασκευάζουμε χρωματιστές σαλάτες με παντζάρι, ρόκα, αβοκάντο και ελαιόλαδο.

  • Φροντίζουμε να είμαστε πλήρως ενυδατωμένοι

Η ενυδάτωση είναι το κλειδί για μια ισορροπημένη διατροφή καθώς  συμβάλλει στην ορθή λειτουργία του μεταβολισμού και των οργάνων. Η αφυδάτωση  πολλές φορές συγχέεται με την πείνα έτσι πολλές φορές τρώμε χωρίς να είναι αυτή η πραγματική μας ανάγκη.

  • Φροντίζουμε τον εσωτερικό μας κόσμο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ