Logodiatrofis.gr
Vegan Ελληνική Κουζίνα Μαγειρευτά

Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο

Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο

Μια καταπληκτική vegan εκδοχή του αγαπημένου στιφάδου… με αγκινάρες, από τη σεφ Ντίνα Νικολάου.

Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο

Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο

Logodiatrofis.gr Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο Αγκινάρες στιφάδο στο φούρνο Εκτύπωση
Μερίδες: 4 Χρόνος προετοιμασίας: Χρόνος Μαγειρέματος:
Nutrition facts: - Θερμίδες - Λίπος
Βαθμολογία 5.0/5
( 18 ψήφισαν )

Υλικά

Εκτέλεση

  1. Προθερμαίνω το φούρνο στους 180°C με αέρα.
  2. Βάζω τα καθαρισμένα κρεμμυδάκια σε μια κατσαρόλα με νερό και τα βράζω για 8 λεπτά (από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ο βρασμός).
  3. Αποσύρω από τη φωτιά και τα αδειάζω σε ένα σουρωτήρι να στραγγίξουν και να στεγνώσουν.
  4. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζω το μισό ελαιόλαδο να ζεσταθεί.
  5. Ρίχνω τα κρεμμυδάκια και τα σοτάρω ανακινώντας τακτικά το τηγάνι μέχρι να πάρουν χρώμα.
  6. Πασπαλίζω με την καστανή ζάχαρη και ανακινώ μέχρι να λιώσει και να καραμελώσουν.
  7. Αδειάζω τα κρεμμυδάκια σε μια γάστρα και επαναφέρω το τηγάνι στη φωτιά.
  8. Ρίχνω το υπόλοιπο ελαιόλαδο να ζεσταθεί και σοτάρω τις αγκινάρες και τα καρότα μέχρι να ροδίσουν ελαφρά.
  9. Τα μεταφέρω κι αυτά στη γάστρα και προσθέτω τα φρέσκα ντοματίνια, τα μπαχαρικά, το χυμό λεμονιού, τον άνηθο.
  10. Αλατοπιπερώνω και ψήνω στο φούρνο για 30 λεπτά.
  11. Αποσύρω από το φούρνο, ραντίζω με λίγο πετιμέζι και σερβίρω.
Περισσότερες συνταγές της Ντίνας Νικολάου θα βρείτε και στο dinanikolaou.gr

Διατροφικό σχόλιο του Δρος Δημήτρη ΓρηγοράκηΑγκινάρες στιφάδο στο φούρνο

Μια καταπληκτική vegan εκδοχή του αγαπημένου στιφάδου…με αγκινάρες!

Η διατροφική αξία του πιάτου είναι ιδιαίτερα υψηλή και αυτό οφείλεται στα συστατικά που περιέχει.

Συγκεκριμένα, οι αγκινάρες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, καλύπτοντας το 20% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε ποσότητα 100 γραμμαρίων. Έτσι ενισχύουν το ανοσοποιητικό και μας προστατεύουν από τις εποχιακές ιώσεις. Ακόμα, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά.

Από την άλλη τα ντοματίνια, αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης C και καλίου.

Τέλος, τα κρεμμυδάκια περιέχουν πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση.

 

Βρείτε εδώ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ της σειράς “Vegan Ελληνική Κουζίνα” μαζί με τα διατροφικά τους σχόλια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ