Ειδήσεις

Βιταμίνη D | 6 καμπανάκια ότι σας λείπει Βιταμίνη D

Εμείς που ζούμε σε ηλιόλουστες χώρες όπως η δική μας θεωρούμε πως δεν έχουμε πρόβλημα επάρκειας της βιταμίνης D στον οργανισμό μας, της βιταμίνης που "ενεργοποιείται" από την έκθεση στον ήλιο.

Και αυτό πιθανότατα ίσχυε, τώρα πια όμως με την ευρεία χρήση αντηλιακών χειμώνα - καλοκαίρι και τον πολυάσχολο τρόπο ζωής η έκθεση στον ήλιο έχει μειωθεί σημαντικά και πολλοί είναι αυτοί που αποδεικνύεται πως παρουσιάζουν έλλειψη της βιταμίνης D. 

Ενδείξεις ότι δεν παίρνετε αρκετή βιταμίνη D

  1. Αδυναμία στους μυς και τα οστάΤο σώμα μας σταματά να δημιουργεί οστική μάζα γύρω στα 30, και η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να επιταχύνει ή να επιδεινώσει τα συμπτώματα της οστεοπόρωσης. 
  2. Νιώθετε μελαγχολίαΗ κατάθλιψη, οι εναλλαγές της διάθεσης και η μελαγχολία συνδέονται με έλλειψη βιταμίνης D, η οποία σύμφωνα με τους ειδικούς επιδρά στις περιοχές του εγκεφάλου που επηρεάζουν τη διάθεση. 
  3. Χρόνιες ασθένειες των ούλωνΗ επάρκεια σε βιταμίνη D είναι σημαντική για τη στοματική υγεία. Η περιοδοντίτιδα είναι μία χρόνια ασθένεια των ούλων, επικίνδυνη αν δεν θεραπευτή. Μελέτες υποδεικνύουν πως υπάρχει άμεση επίδραση της ηλιοφάνειας στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης περιοδοντίτιδας.
  4. Υψηλή αρτηριακή πίεσηΈρευνες έχουν συνδέσει την υπέρταση με την έλλειψη βιταμίνης D, ενώ οι άνθρωποι που έχουν επαρκείς ποσότητές της στον οργανισμό φαίνεται πως έχουν πίεση μέσα στα φυσιολογικά όρια. 
  5. Κόπωση και υπνηλίαΘεωρείται πια επιστημονικά αποδεδειγμένη η σχέση μεταξύ ανεπάρκειας βιταμίνης D και του συνδρόμου χρόνιας κόπωσης. 
  6. Αύξηση βάρουςΠολλοί ερευνητές σχετίζουν την ανεπάρκεια βιταμίνης D με την παχυσαρκία και με νόσους που σχετίζονται με το αυξημένο βάρος. Τα συμπληρώματα βιταμίνης D βοηθούν στην απώλεια βάρους σε υπέρβαρους και παχύσαρκους ασθενείς με αποδεδειγμένη ανεπάρκειά της. 

Αυξήστε την πρόσληψη της βιταμίνης D

15 λεπτά έκθεσης στον ήλιο, π.χ. φορώντας κοντομάνικο ή σορτς, χωρίς αντηλιακό αρκούν για να συνθέσει ο οργανισμός την πολύτιμη αυτή βιταμίνη. Άλλοι τρόποι να την αυξήσετε είναι παίρνοντας συμπληρώματα, πάντα όμως με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας, ενώ τα λιπαρά ψάρια και τα έλαιά τους, ο κρόκος του αβγού και τα ενισχυμένα γαλακτοκομικά, δημητριακά και σιτηρά είναι επίσης καλές πηγές της. 

πηγη

Εσείς γνωρίζετε για τις ευεργετικές ιδιότητες της Βιταμίνης D στην υγεία μας;  Μάθετε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D!

.

Βιταμίνη D: Μία θρεπτική ουσία – Χίλιες δράσεις υγείας | Εκδόσεις ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 
 
 
 
 

Στο νέο βιβλίο «Βιταμίνη D: Μία θρεπτική ουσία – Χίλιες δράσεις υγείας» του Δρα Δημήτρη Γρηγοράκη σας αποκαλύπτεται το μυστικό που θα αλλάξει τη ζωή σας!

Η βιταμίνη D είναι η απόλυτη θρεπτική ουσία της υγείας!

Στην Ελλάδα παρά την ηλιοφάνεια αντιμετωπίζουμε τεράστιο πρόβλημα έλλειψης και ανεπάρκειάς της.

Τιμή 22€ 

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: ΔΩΡΟ ο οδηγός διατροφής "DETOX" & ΔΩΡΟ τα ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ!

(Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες εντός Ελλάδας)

Δείτε το βίντεο-παρουσίαση του βιβλίου

Μάθετε τα πάντα για τη Βιταμίνη D!

Πώς βοηθά

στην πρόληψη του καρκίνου,

των Καρδιαγγειακών Νοσημάτων,

της Οστεοπόρωσης,

της Αρτηριακής Υπέρτασης,

της Κατάθλιψης,

της Παχυσαρκίας,

αλλά και πώς θωρακίζει από τα αυτοάνοσα νοσήματα!

Αναγνωρίστε τα σημάδια της έλλειψής της στον οργανισμό σας & μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να την αναπληρώσετε!

Ακόμα:

  • Δέκα «αλήθειες» που πρέπει να ξέρετε για τη βιταμίνη D
  • Η σημασία των μετρήσεων της 25(ΟΗ)D στη διατήρηση της υγείας
  • Ποιες είναι οι τιμές που ορίζουν το πρόβλημα της έλλειψης και της ανεπάρκειάς της
  • Ποια είναι η σωστή εξέταση που πρέπει να πραγματοποιείτε
  • Ποιοι χρειάζονται περισσότερη βιταμίνη D και ποιοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για έλλειψή της
  • Δέκα "καμπανάκια" που επισημαίνουν σας λείπει η βιταμίνη D
  • Πως θα προσδιορίσετε το «D-Status» σας
  • Διατροφικές πηγές της Βιταμίνης D
  • Και διαιτολόγια για επαρκή πρόσληψη ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ D

Γιατί, «Λόγω… διατροφής» η υγεία μας γίνεται καλύτερη!

ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ «Βιταμίνη D: Μία θρεπτική ουσία – Χίλιες δράσεις υγείας»

Παραγγείλτε τo βιβλίo «Βιταμίνη D: Μία θρεπτική ουσία – Χίλιες δράσεις υγείας»

.

Το κείμενο του βιβλίου «Βιταμίνη D: Μία θρεπτική ουσία – Χίλιες δράσεις υγείας» είναι πλέον διαθέσιμο και σε οικονομική έκδοση: «Το μυστικό της Μακροζωΐας: Βιταμίνη D»

Μάθετε τα πάντα για την Βιταμίνη D!:

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ!

.

Δείτε όλα τα βιβλία της Επιστημονικής Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Η Επιστημονική Ομάδα ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ πρωταγωνιστεί για περισσότερο από 20 χρόνια στον τομέα της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης επιστημόνων υγείας και κοινού για το αντικείμενο της διατροφής και διαιτολογίας, διαθέτοντας σημαντικό αριθμό βιβλίων στο ενεργητικό της.

Δείτε το βίντεο-παρουσίαση των Επιστημονικών Εκδόσεων ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Για να δείτε αναλυτικά όλα τα βιβλία ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!

Δείτε επίσης

29 Σεπτεμβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

29 Σεπτεμβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

Κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι άνθρωποι δείχνουν την υποστήριξή τους για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, οργανώνοντας τις  δικές  τους δραστηριότητες και εκδηλώσεις.!

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία