fbpx
Logodiatrofis.gr
Διάφορα

5 Τρόποι Για Να Βγάλεις Το Στρες Από Τη Ζωή Σου

5 tropoi bgaleis stres zwi sou

Ξεκινώντας με μικρά βήματα από σήμερα.

Στα επόμενα 2 λεπτά θα μάθεις:

-Γιατί δεν πρέπει να κολλάς στο παρελθόν.

-Γιατί πρέπει να κάνεις ένα βήμα τη φορά.

Τρέχεις κι εσύ όλη την ημέρα για να προλάβεις τα πάντα. Κάποιες φορές τα προλαβαίνεις, κάποιες άλλες πάλι όχι, με αποτέλεσμα να αγχώνεσαι. Κι όμως! Μπορείς να βάλεις ένα τέλος στο άγχος της καθημερινότητας. Οι τρόποι που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις.

1.Βάλε αυτό που σε αγχώνει σε ένα φανταστικό συρτάρι και κλείσε το εκεί

Έχεις την πεποίθηση πως πρέπει να βρίσκεις λύση σε κάθε πρόβλημα που προκύπτει και όχι μόνο αυτό, αλλά να προσπαθείς να το λύνεις με κάθε κόστος.

Ε ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσεις ότι κάποια προβλήματα δεν μπορείς να τα λύσεις τουλάχιστον για ένα ορισμένο διάστημα.

Αντί λοιπόν να πιέζεις τον εαυτό σου και να στρεσάρεσαι περισσότερο, ξέχνα το και προχώρα.

2.Πάρε μία βαθιά αναπνοή

Όταν αισθάνεσαι υπερβολικά πιεσμένος, πάρε μία βαθιά αναπνοή.

Όσο κλισέ και αν ακούγεται αυτό, με ένα μαγικό τρόπο όταν αναπνέεις ειπνέεις και όλο το άγχος και τις ανησυχίες που υπάρχουν εκεί έξω. Όταν όμως εκπνέεις, όλα αυτά εξαφανίζονται.

Σίγουρα μερικές βαθιές αναπνοές δεν θα κάνουν τα προβλήματα να εξαφανιστούν, αλλά εσύ ο ίδιος θα αισθανθείς καλύτερα. Δοκίμασέ το λοιπόν.

Πάρε 3 αναπνοές από τη μύτη, γέμισε τα πνευμόνια και την κοιλιά σου και μέτρα ως το 5. Άφησε την αναπνοή σου από το στόμα και μέτρα ως το 7. Είσαι καλύτερα;

3.Κάνε διάλειμμα (ακόμα και για 1 δευτερόλεπτο)

Μερικά μόνο δευτερόλεπτα κάποιες φορές είναι υπέρ αρκετά. Πριν αντιδράσεις σε μία στρεσογόνο κατάσταση – και αφού έχεις ακολουθήσει τα βήματα για σωστή αναπνοή – κάνε μία παύση.

Αυτά τα ελάχιστα δευτερόλεπτα, μπορείς να σκεφτείς αν πραγματικά αξίζει να αντιδράσεις ή αν υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να διαχειριστείς το όποιο πρόβλημα.

Ο χρόνος αυτός είναι αρκετός για να καταλάβεις εσένα και όλα όσα σε περιβάλλουν. Με άλλα λόγια μην αντιδράς σπασμωδικά. Κάνε μία μικρή παύση και σκέψου πραγματικά τι θέλεις να κάνεις.

Όσο μεγαλώνεις ίσως διαπιστώνεις κι εσύ ότι δεν θέλεις πολύ δράμα στη ζωή σου. Γιατί το δράμα δημιουργεί αρνητική ενέργεια και στρες, τα οποία απελευθερώνουν κορτιζόλη και άλλες καταστροφικές ορμόνες.

Επομένως λιγότερο δράμα, σημαίνει λιγότερο στρες και καλύτερη υγεία.

4.Μην κολλάς στο παρελθόν

Όταν συμβαίνει κάτι, το οποίο δεν είναι στον έλεγχό σου, προσπάθησε να το ξεχάσεις.

Με το να είσαι λυπημένος και να κλαις όλη την ώρα τη μοίρα σου, με το να τα βάζεις με κάποιον, να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι αυτό που έγινε δε συνέβη ποτέ, ή με το να εύχεσαι να μην είχε συμβεί, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να αυξήσεις τα επίπεδα άγχους σου.

Αν πιστεύεις ότι τα καλύτερα ανήκουν στο παρελθόν, τότε αυτό ισχύει. Αντί όμως να μοιρολογείς, δες πώς μπορείς να βελτιώσεις το παρόν σου.

Μην σπαταλάς ενέργεια και χάνεις το σήμερα για το χθες.

5.Κάνε ένα βήμα τη φορά

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι είσαι διαρκώς κουρασμένος επειδήτο πρόγραμμά σου είναι υπερβολικά φορτωμένο; Μήπως κι εσύ ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που δεν μπορούν να πουν όχι;

Αν κάνεις λιγότερα, θα πετύχεις περισσότερα. Άρχισε με μικρά βήματα: ξεκίνα να λες όχι. Θα διαπιστώσεις ότι είσαι περισσότερο συγκεντρωμένος και κάνεις περισσότερα.

Erika Schwartz, Hormone Lifestyle Expert

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ