Ειδήσεις

4 tips για να απλοποιήσετε τη διατροφή σας Συμβουλές & Tips

 Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για να ξεκινήσετε να τρώτε υγιεινά.

 

 

  1. Δώστε στη κουζίνα σας καινούργια και υγιεινά τρόφιμα. Είναι η τέλεια στιγμή για να απαλλαγείτε από ανθυγιεινές επιλογές και να κάνετε μια απογραφή των τροφίμων που σας χρειάζονται. Πετάξτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και επιλέξτε να καταναλώνετε δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, όσπρια, φρούτα, και λαχανικά.
  2. Προγραμματίστε το γεύματα σαςΠρογραμματίστε τα γεύματά σας και μαγειρέψτε δύο ή τρείς φορές την εβδομάδα και όχι κάθε βράδυ, για να εξοικονομήσετε χρόνο. Τα τρόφιμα που είναι εύκολο να γίνουν σε μεγάλες παρτίδες είναι το κοτόπουλο, το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής σίτου, η κινόα και οι σάλτσες ντομάτας.
  3. Κάντε το τσιμπολόγημα με υγιή άνεση. Κάντε το τσιμπολόγημα ευκολότερο και εφοδιαστείτε με έτοιμα φαγητά που σας δίνουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, όπως ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρούτα και λαχανικά και μπάρες δημητριακών. Με αυτές τις υγιεινές επιλογές στη διάθεσή σας, θα είναι πιο εύκολο και φυσικά πιο υγιεινό το τσιμπολόγημά σας.
  4. Καταναλώστε πιο υγιεινές επιλογές όταν γευματίζετε έξωΑν είστε σε δύσκολη θέση και χρειάζεστε κάτι στο δρόμο, επιλέξτε σαλάτες με τόνο, σάντουιτς με 100% ψωμί ολικής αλέσεως ή tortillas, κοτόπουλο με καστανό ρύζι και φυσικά πράσινο τσάι.


Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
dhmhtra_stam@hotmail.com

 

Δείτε επίσης

Easy Cook Diet

Easy Cook Diet

Για εσένα που δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις αλλά θες να τρως σωστά και να χάσεις βάρος (Διαιτολόγιο για 3 εβδομάδες).!

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Πώς να χάσετε το λίπος στα πόδια

Αν πλησιάζει ένα σημαντικό γεγονός στη ζωή σας ή για παράδειγμα θέλετε να πάτε διακοπές, ίσως θελήσετε να χάσετε λίπος από την περιοχή των ποδιών μέσα στον επόμενο μήνα.!

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Κορυφαίοι συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών

Σύμφωνα με όλες τις τελευταίες έρευνες και μελέτες υπάρχουν κάποιες μικροθρεπτικές ουσίες, οι οποίες όταν καταναλωθούν συνδυαστικά, προκαλούν ακόμα μεγαλύτερο όφελος στον ανθρώπινο οργανισμό από ότι εάν καταναλωνόταν μεμονωμένα. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία