Logodiatrofis.gr
Εποχιακά Θέματα

3 συμβουλές για να βρείτε τη γραμμή σας πριν το καλοκαίρι

3 συμβουλές για να βρείτε τη γραμμή σας πριν το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και όλοι ψάχνουμε τρόπους να βρούμε πάλι τη γραμμή μας.

Η απώλεια βάρους μπορεί να φαντάζει δύσκολη διαδικασία, ειδικά όταν νομίζεις ότι χρειάζεται να αφαιρέσεις αγαπημένα τρόφιμα ή ότι τα προτεινόμενα γεύματα απαιτούν αρκετό χρόνο προετοιμασίας.

Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση καθώς όλα τα τρόφιμα μπορούν να καταναλωθούν με μέτρο και παράλληλα υπάρχουν εύκολες και θρεπτικές επιλογές γευμάτων παντού.

Εάν ψάχνεις λοιπόν ρεαλιστικές λύσεις πριν από το καλοκαίρι, αυτές είναι οι τρεις διατροφικές συμβουλές που πρέπει να κάνεις για εύκολη απώλεια βάρους λίγο πριν τις βόλτες στην παραλία.

1. Αύξησε τις φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής σου για να μεγιστοποιήσεις την υγεία του εντέρου σου.

Η ενσωμάτωση φρούτων, λαχανικών και φυτικών πηγών πρωτεΐνης όπως τα όσπρια, προσφέρει τις διαλυτές φυτικές ίνες οι οποίες είναι χρήσιμες για την επιβράδυνση της πέψης και τη διατήρηση ενός αισθήματος κορεσμού, που φυσικά θα σου επιτρέψει να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μάλιστα, μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι μια αύξηση 10 γραμμαρίων στην ημερήσια πρόσληψη διαλυτών ινών έχει ως αποτέλεσμα 3,7% χαμηλότερο κίνδυνο απόκτησης κοιλιακού λίπους.

Ένας εύκολος τρόπος ενσωμάτωσης περισσότερων φυτικών ινών στη διατροφή σου είναι η επιλογή των οσπρίων, όπως φακές, φασόλια, ρεβίθια και μαυρομάτικα φασόλια.

Για εσένα που δεν έχεις καθόλου χρόνο για μαγείρεμα αλλά αναζητάς ποιοτικές, θρεπτικές λύσεις, οι εταιρείες τροφίμων σου «λύνουν τα χέρια» παρέχοντας στην αγορά έτοιμα φυσικά όσπρια μαγειρεμένα στον ατμό, που διατηρούν όλα τα θρεπτικά τους συστατικά αναλλοίωτα.

3 συμβουλές για να βρείτε τη γραμμή σας πριν το καλοκαίρι

2. Δεν χρειάζεται να τρως λιγότερο, απλά κάνε σωστούς συνδυασμούς!

Πολλοί θεωρούν πως αν ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή θα πρέπει παράλληλα να στερηθείς πολλά φαγητά.

Όμως, αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι πως γίνονται πιο σωστοί διατροφικοί συνδυασμοί και αντικατάσταση κάποιων τροφών.

Ξεκινώντας από τις αμυλούχες τροφές όπως ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά, επίλεξε την ολικής αλέσεως εκδοχή τους καθώς είναι υψηλότερα σε φυτικές ίνες και προσφέρουν πολλά περισσότερα οφέλη.

Στα όσπρια σου πρόσθεσε καστανό ρύζι, πλιγούρι ή κινόα ώστε να λάβεις πρωτεΐνες ισάξιες του κρέατος και να χορτάσεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αύξησε τα λαχανικά στα γεύματά σου, δοκίμασε μερικές σαλάτες και πρόσθεσε φρούτα.

Μια καλή επιλογή κυρίως γεύματος είναι οι σαλάτες οσπρίων οι οποίες συνδυάζουν όσπρια μαγειρεμένα στον ατμό, με λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C και δημιουργούν στο λεπτό ένα κύριο θρεπτικό γεύμα.

3 συμβουλές για να βρείτε τη γραμμή σας πριν το καλοκαίρι

3. Επίλεξε σωστά τα σνακ σου

Εάν τρέφεσαι σωστά όλη την ημέρα, διασφαλίζοντας ότι τρως γεύματα ικανοποιητικού μεγέθους πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και επιλέγεις υγιεινά σνακ, είναι λιγότερο πιθανό να υποκύψεις σε «ατασθαλίες».

Πολλοί δυσκολεύονται να βρουν κάποιο ενδιάμεσο γεύμα ικανό να τους χορτάσει και καταφεύγουν σε θερμιδογόνες και μη υγιεινές λύσεις.

Θρεπτικές και χορταστικές λύσεις είναι οι εξής:

3 συμβουλές για να βρείτε τη γραμμή σας πριν το καλοκαίρι

Συνοψίζοντας, αυτές οι 3 απλές πρακτικές μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις το καλοκαιρινό σώμα που πάντα επιθυμούσες.

Ταυτόχρονα, υιοθετώντας αυτές τις αλλαγές όλο τον χρόνο, θα αλλάξουν προς το καλύτερο οι διατροφικές σου συνήθειες και θα αποκομίσεις πολλά οφέλη για την υγεία σου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ