Ειδήσεις

10 tips για να απαλλαγούμε από τα κιλά των εορτών Εποχιακά Θέματα

Με τι τρόπο θα απαλλαγούμε από τα κιλά των εορτών;

Πώς επιτυγχάνεται όμως αυτό; Mε 10 απλά βήματα που πρέπει να τηρήσουμε και να υιοθετήσουμε για να επιτύχουμε τον στόχο μας...

  1. Δέν παραλείπουμε ποτέ το πρωινό μας. Ένα ιδανικό πρωινό μπορεί να είναι 1 ποτήρι γάλα 1.5% με δημητριακά ολικής ή βρώμη ή 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με μέλι.
  2. Φροντίζουμε να καταναλώνουμε καθημερινά 4-­5 μερίδες φρέσκα φρούτα ή σε μορφή φυσικού χυμού και αποφεύγουμε τελείως τους επεξεργασμένους χυμούς και αναψυκτικά, να θυμάστε πως δεν προσφέρουν τίποτα στον οργανισμό μας.
  3. Συνοδεύουμε πάντα τα κυρίως γεύματα μας με σαλάτα. Η σαλάτα θα πρέπει να αποτελείται απο φρέσκα λαχανικά και πάντα εποχής.
  4. Αποφεύγουμε τα γλυκά. Προτιμάμε γλυκό του κουταλιού, κομπόστα ή κουβερτούρα. Καλό είναι να τα καταναλώνουμε μετά απο κάποιο γεύμα και όχι νηστικοί γιατί τα γλυκά δεν μειώνουν το αίσθημα της πείνας.
  5. Ετοιμάζουμε μόνοι μας τα κυρίως γεύματα .Με αυτό τον τρόπο ελέγχουμε την ποιότητα των τροφίμων που χρησιμοποιούμε καθώς επίσης την ποσότητα του λαδιού που προσθέτουμε.
  6. Αποφεύγουμε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα junk food . Περιοριζόμαστε στην κατανάλωση αυτών 1 φορά /15 μέρες.
  7. Αποφεύγουμε τα αλμυρά τρόφιμα και την επιπλέον προσθήκη αλατιού στο φαγητό μας κυρίως άν δεν τα έχουμε δοκιμάσει πρώτα.
  8. Αλκοόλ, άν θέλουμε να μειώσουμε το βάρος μας καταναλώνουμε 3 ποτηράκια / εβδομάδα άν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα υγείας που να απαγορεύει την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών ή δεν έχουμε περίσσεια βάρους 1 ποτηράκι /ημέρα για τις γυναίκες και 2 ποτηράκια /ημέρα για τους άνδρες είναι επιτρεπτά. Προτιμήστε κόκκινο ­ λευκό κρασί ή μπύρα.
  9. Οι ξηροί καρποί καλό είναι να καταναλώνονται με μέτρο γιατί εκτός από την ευεργετική ιδιότητά τους περιέχουν και πολλές θερμίδες.
  10. Ακολουθήστε τους κανόνες μεσογειακής διατροφής, τρώτε ποικιλία τροφίμων και μην περιορίζεστε σε συγκεκριμένα φαγητά­λαχανικά και φρούτα.

paraskeui-vassi
Παρασκευή Βάσση
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Κ.6970636740 - Τ.2315-517-075
bassh_paraskeyi@yahoo.gr

 

 

10 tips για να απαλλαγούμε από τα κιλά των εορτών

Δείτε επίσης

Διατροφή στην παραλία

Διατροφή στην παραλία

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά! Όλοι μας ανυπομονούμε να κάνουμε τις βόλτες μας, να ξεχυθούμε στις παραλίες, να νιώσουμε ανέμελοι!!

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και όλοι αναζητάμε την ιδανική διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε τα κιλά μας σε φυσιολογικά επίπεδα και ταυτόχρονα να λαμβάνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής.!

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία