Ειδήσεις

Νέα καμπάνια από τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος Παραδοσιακός Τα νέα της Διατροφής

Σχεδόν έναν αιώνα τώρα εμείς οι Έλληνες ανοίγουμε την καρδιά μας πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος.

Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO και έκανε την εμφάνισή της στους τηλεοπτικούς δέκτες την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου. Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.

Με ένα ταξίδι, λοιπόν, που μετράει σχεδόν 100 χρόνια τώρα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος περνά από γενιά σε γενιά σαν "κληρονομιά", ενώνοντας το χθες με το σήμερα με το μοναδικό του άρωμα ... έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες!

Διαβάστε τα τελευταία ΝΕΑ της ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ εδώ

Δείτε επίσης

Η εταιρεία Ε.Ι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. για 4η χρονιά Μέγας Χορηγός του Hydra’s Trail Event 2017

Η εταιρεία Ε.Ι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. για 4η χρονιά Μέγας Χορηγός του Hydra’s Trail Event 2017

Η εταιρεία Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε αναγνωρίζοντας την αξία της άσκησης, στηρίζει τον αθλητισμό και χορηγεί, ως Μέγας Χορηγός, για 4η συνεχόμενη χρονιά τους αγώνες ορεινού τρεξίματος 'Hydra’s Trail Event 2017', που θα πραγματοποιηθεί στην Ύδρα, το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Απριλίου 2017. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία