Ειδήσεις

Καλοκαίρι: Τρώτε λιγότερο, αλλά παχαίνετε... Εποχιακά Θέματα

Με τα σταθερά γεύματα ελέγχετε καλύτερα την ποσότητα και την ποιότητα του φαγητού. Δεν πεινάτε συχνά και υπολογίζεται εύκολα τις θερμίδες που λαμβάνετε. Παραλείποντας γεύματα τρώτε μικρότερες ποσότητες μεν αλλά περισσότερο παχυντικές δε.

Στα καλοκαιρινά γεύματα καλύτερη επιλογή που σας δίνετε είναι η προτίμηση ψητού κρέατος, κοτόπουλου, ψάρι, ωμά θαλασσινά, βραστές σαλάτες και λαχανικά. Επιλέξτε το φαγητό να είναι στα κάρβουνα αποφεύγοντας έτσι τα τηγανιτά που λόγο λαδιού που δεν ξέρουμε και πόσες φορές έχει τηγανιστεί μας προσφέρει τα βλαβερά τρανς λιπαρά. Έτσι η διατήρηση των κιλών είναι εύκολη υπόθεση.

Τώρα αν ξεφύγετε και φάτε περισσότερο από το κανονικό σ' ένα μεσημεριανό γεύμα προσπαθήστε να υπολογίσετε τις θερμίδες ώστε να φάτε λιγότερο το βράδυ.

katerina-ragiou
Κατερίνα Ράγιου
Δημοσιογράφος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
ragiou@logodiatrofis.gr

 

 

Δείτε και άλλα ΝΕΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ εδώ!

Δείτε επίσης

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βασικές αρχές καλοκαιρινής διατροφής

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και όλοι αναζητάμε την ιδανική διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε τα κιλά μας σε φυσιολογικά επίπεδα και ταυτόχρονα να λαμβάνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής.!

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία