Ειδήσεις

Καλοκαίρι: Τρώτε λιγότερο, αλλά παχαίνετε... Εποχιακά Θέματα

Με τα σταθερά γεύματα ελέγχετε καλύτερα την ποσότητα και την ποιότητα του φαγητού. Δεν πεινάτε συχνά και υπολογίζεται εύκολα τις θερμίδες που λαμβάνετε. Παραλείποντας γεύματα τρώτε μικρότερες ποσότητες μεν αλλά περισσότερο παχυντικές δε.

Στα καλοκαιρινά γεύματα καλύτερη επιλογή που σας δίνετε είναι η προτίμηση ψητού κρέατος, κοτόπουλου, ψάρι, ωμά θαλασσινά, βραστές σαλάτες και λαχανικά. Επιλέξτε το φαγητό να είναι στα κάρβουνα αποφεύγοντας έτσι τα τηγανιτά που λόγο λαδιού που δεν ξέρουμε και πόσες φορές έχει τηγανιστεί μας προσφέρει τα βλαβερά τρανς λιπαρά. Έτσι η διατήρηση των κιλών είναι εύκολη υπόθεση.

Τώρα αν ξεφύγετε και φάτε περισσότερο από το κανονικό σ' ένα μεσημεριανό γεύμα προσπαθήστε να υπολογίσετε τις θερμίδες ώστε να φάτε λιγότερο το βράδυ.

katerina-ragiou
Κατερίνα Ράγιου
Δημοσιογράφος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
ragiou@logodiatrofis.gr

 

 

Δείτε και άλλα ΝΕΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ εδώ!

Δείτε επίσης

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Γιατί τρώμε βακαλάο την 25η Μαρτίου? Ποια τα οφέλη του?

Η σκορδαλιά συνοδεία βακαλάου αποτελεί κατά παράδοση το επίσημο γεύμα σε σημαντικές γιορτές, όπως η 25η Μαρτίου, η Κυριακή των Βαΐων, η Μεταμόρφωση του Σωτήρος και για τους Πατρινούς την γιορτή του Πολιούχου τους Αγίου Ανδρέου. !

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Καθημερινά ο οργανισμός μας εκτίθεται σε χιλιάδες χημικές ουσίες, είτε από το περιβάλλον (υπεριώδης ακτινοβολία,  μόλυνση, παθητικό κάπνισμα και απότομες αλλαγές της θερμοκρασίας), είτε μέσω της διατροφής μας (αλκοόλ, συντηρητικά, ζάχαρη, υδρογονωμένα λίπη, αντιβιοτικά του κρέατος και φυτοφάρμακα στα φρούτα και τα λαχανικά). !

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Σπάστε ένα ρόδι για υγεία και ευημερία

Παραμονή πρωτοχρονιάς και μόλις ο νέος χρόνος ανοίξει τις πύλες του, στο κατώφλι όλων των νοικοκυριών σπάμε ένα ρόδι για να κυλήσει η χρονιά γεμάτη υγεία και καλοτυχία.  !

Φροντίδα

Παιδί

Ο φορέας

Η εταιρεία